44. schôdza

25.11.2014 - 12.12.2014
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Uvádzajúci uvádza bod

28.11.2014 o 13:23 hod.

Ing. PhD.

Peter Žiga

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Vystúpenie v rozprave 13:06

Jozef Mihál
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo, pani podpredsedníčka. Vážený pán minister, vážený spravodajca, kolegyne, kolegovia, len jedna poznámka k voľbám členov dozornej rady. Ja teda vôbec nemám nič proti osobe pána štátneho tajomníka, absolútne to takto neberte. Len keď sa nad tým zamyslím, nad tým procesom, akým spôsobom sa konštituuje Dozorná rada Sociálnej poisťovne, § 123, traja zástupcovia sú navrhnutí zamestnávateľskými zväzmi, teda pardon, aby som začal správne.
Sociálna poisťovňa je verejnoprávna inštitúcia. Dozorná rada je veľmi dôležitý orgán, nemusím vysvetľovať prečo. Má jedenásť členov. Šéfom dozornej rady a prvým medzi rovnými je pán minister práce, ako šéf dozornej rady zároveň zo zákona a ďalších desať členov. Troch navrhujú zamestnávatelia, troch navrhujú odborári, traja sú tam za ministerstvá, jeden za ministerstvo práce, dvaja za ministerstvo financií. Tu konkrétne teraz práve dochádza k tomuto procesu a desiaty, posledný, je zástupca navrhnutý záujmovými združeniami dôchodcov, čiže konkrétne Jednotou dôchodcov. Je tam pán predseda Jednoty dôchodcov.
To by bolo v poriadku, ale mne v tom výpočte členov dozornej rady chýba zástupca navrhnutý Národnou radou Slovenskej republiky. Myslím si, že táto inštitúcia alebo Národná rada Slovenskej republiky by mala mať svojho zástupcu v Dozornej rade Sociálnej poisťovne ako veľmi významnej verejnoprávnej inštitúcie. No a neodpustím si poznámku, že takýto zástupca navrhnutý Národnou radou by mal byť džentlmenskou dohodou delegovaný z radov opozície. Čiže, aby v Dozornej rade Sociálnej poisťovne neboli len reprezentanti vlastne vlády, lebo tí traja plus minister sú reprezentanti vlády, ale aby tam mal aj parlament, respektíve parlamentná opozícia svojho zástupcu. Ak je to verejnoprávna inštitúcia, tak si myslím, že takáto moja požiadavka alebo návrh je oprávnená.
Ďakujem za pozornosť.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

28.11.2014 o 13:06 hod.

RNDr.

Jozef Mihál

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Uvádzajúci uvádza bod 13:08

Ján Richter
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Veľmi, veľmi krátko. Áno, my meníme dnes podľa pravidiel, ktoré sú dané. Pán poslanec navrhol zmeniť tieto pravidlá ako také, rozšíriť o zástupcu a nominanta Národnej rady. Samozrejmá vec, to je iný zákon, ktorý sa týka tejto problematiky, len tu je treba si uvedomiť jednu vec, pán poslanec. Sociálna poisťovňa, predpokladám, ako verejnoprávna inštitúcia bude fungovať len do obdobia, pokiaľ úplne nenabehne UNITAS. Akonáhle prevezme výber finančná správa a Sociálna poisťovňa bude realizovať len výdaj, to znamená výplatu dôchodkov, asi ten systém bude zmenený. Ja dnes neviem zadefinovať, kedy to bude, ale reálne predpokladám, že to až tak dlho trvať nebude. To znamená, že asi život ako taký vyrieši aj túto problematiku potom z hľadiska postavenia a štruktúry fungovania poisťovne. Ďakujem, všetko.
Skryt prepis

Uvádzajúci uvádza bod

28.11.2014 o 13:08 hod.

JUDr.

Ján Richter

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

13:08

Peter Žiga
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Vážený pán predsedajúci, vážené pani poslankyne, vážení páni poslanci, na schôdzu Národnej rady Slovenskej republiky predkladám vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 414/2012 Z. z. o obchodovaní s emisnými kvótami a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony.
Vládnym návrhom zákona sa aktualizuje terminológia súvisiaca s činnosťou vnútroštátneho správcu vychádzajúca z nového nariadenia komisie. Transponujú sa ustanovenia nariadenia Európskeho parlamentu a Rady, ktorým sa mení smernica o vytvorení systému obchodovania s emisnými kvótami skleníkových plynov v spoločenstve. Aktualizujú sa ustanovenia, na ktoré je uplatniteľné nariadenie komisie o určení práva používať medzinárodné kredity. Vypúšťajú sa ustanovenia, ktoré upravujú obchodovanie s emisnými kvótami znečisťujúcich látok, takzvaný systém obchodovania. Aktualizujú sa ustanovenia o obchodovaní s emisnými kvótami skleníkových plynov v Slovenskej republike, takzvaná schéma obchodovania. Aktualizujú sa ustanovenia týkajúce sa kompetencií orgánov miestnej štátnej správy podľa reformy verejnej správy. V čl. II sa mení živnostenský zákon, v časti viazané živnosti. V čl. III sa mení zákon o správnych poplatkoch v súvislosti s prechodom na systém akreditácie overovateľov a v čl. IV sa novelizuje zákon o environmentálnom fonde.
Ďakujem pekne za podporu.
Skryt prepis

28.11.2014 o 13:08 hod.

Ing. PhD.

Peter Žiga

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie spoločného spravodajcu 13:11

Róbert Puci
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Vážený pán predsedajúci, kolegyne, kolegovia, Národná rada Slovenskej republiky uznesením č. 1363 zo 14. októbra 2014 pridelila vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 414/2012 Z. z. o obchodovaní s emisnými kvótami a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony na prerokovanie týmto výborom: Ústavnoprávnemu výboru Národnej rady Slovenskej republiky, Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti a Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. Za gestorský výbor určila Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. Výbory prerokovali predmetný vládny návrh zákona v lehote určenej uznesením Národnej rady Slovenskej republiky.
Poslanci Národnej rady, ktorí nie sú členmi výborov, ktorým bol vládny návrh pridelený, neoznámili v určenej lehote gestorskému výboru žiadne stanovisko k predmetnému vládnemu návrhu zákona. Výbory Národnej rady Slovenskej republiky, ktorým bol vládny návrh zákona pridelený, zaujali k nemu nasledovné stanoviská: ústavnoprávny výbor odporučil súhlasiť s predloženým návrhom zákona a schváliť ho s pripomienkami. Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti s vládnym návrhom zákona súhlasí a odporučil ho Národnej rade schváliť s pripomienkami. Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie s vládnym návrhom zákona súhlasí a odporučil ho schváliť s pripomienkami tak, ako sú uvedené v časti IV spoločnej správy s odporúčaniami gestorského výboru.
Gestorský výbor odporúča hlasovať o bodoch spoločnej správy nasledovne: o bodoch spoločnej správy 1 až 27 hlasovať spoločne s návrhom gestorského výboru uvedené body schváliť. Gestorský výbor na základe stanovísk výborov k vládnemu návrhu zákona vyjadrených v ich uzneseniach uvedených pod bodom III spoločnej správy a v stanoviskách poslancov gestorského výboru vyjadrených v rozprave k tomuto vládnemu návrhu zákona v súlade s § 79 ods. 4 a § 83 zákona Národnej rady o rokovacom poriadku odporúča tento predložený návrh zákona schváliť s pripomienkami. Spoločná správa výborov Národnej rady Slovenskej republiky o prerokovaní vládneho návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 414/2012 Z. z. o obchodovaní s emisnými kvótami a zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony vo výboroch Národnej rady Slovenskej republiky v druhom čítaní bola schválená uznesením Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie č. 313 25. novembra 2014. V citovanom uznesení výboru poveril spoločného spravodajcu výborov predložiť Národnej rade Slovenskej republiky spoločnú správu výborov a splnomocnil ho podať návrhy podľa § 81 ods. 2, § 83 ods. 4, § 84 ods. 2 a § 86 zákona o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky.
Pán predsedajúci, skončil som. Otvorte, prosím, rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie spoločného spravodajcu

28.11.2014 o 13:11 hod.

Ing.

Róbert Puci

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 13:14

Peter Muránsky
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, pán predsedajúci. Samozrejme, že neni tu veľmi komu hovoriť, ale chcem predsa len aspoň pre zápis sa opýtať na niektoré veci pána ministra, ktoré sú mi nie s jednou časťou novelizácie tohto zákona jasné. Takže aspoň pre zápis to tu bude vyslovené. Možnože človek trpí určitým stihomamom a vždy niečo v nejakom zákone podružne novelizované nájde. Tak aj mne sa zdá, že niektoré veci sú zvláštne, hlavne, čo sa týka novelizácie časti čl. IV, ktoré sa týka environmentálneho fondu a naozaj bez nejakých postranných úmyslov by som sa predsa len na niektoré veci rád opýtal, pretože na túto tému som dosť citlivý, ako jeden zo štyroch spoluobnoviteľov environmentálneho fondu, keď bol zrušený jednou pravicovou ľavičiarkou, by som to povedal a ako nepotrebný a my sme ho obnovili za určitým účelom, tak by som rád k tomuto, k tomuto reagoval.
Skôr, ako prídem k tomu článku IV, ktorým je novelizovaný de facto nepriamym spôsobom zákon č. 587/2004 Z. z., posledne teda o ňom o environmentálnom fonde predsa len musím ešte vkĺznuť do tohto zákona 414 a to do § 18, ktorý predznačuje tie zmeny, ktoré sa potom dejú v tom článku IV, teda v tom zákone o environmentálnom fonde a síce by som teda kládol tak asi otázky, že prečo podľa novelizácie § 18 ods. 6 sa všetky prostriedky, ktoré predtým aj boli viazané priamo na kapitolu ministerstva životného prostredia stávajú príjmom environmentálneho fondu, všetky, podľa tohto, ak to dobre rozumiem. Tak isto by som sa chcel opýtať, že prečo dochádza k tým zmenám, že v § 18 ods. 6 a) a b) sa menia číslice v prípade a) z 50 na 30 % a v b) z 10 na 30 %, aby sme tomu rozumeli. Prostriedky, ktoré sú menené z 50 na 30 %, sú na financovanie projektov reálne dosiahnuteľných a merateľných úprav, hej, skleníkových plynov a pre podporu technológií - BAT technológií, teda Best available technologies a tie sa menia z 50 na 30 % a zvyšuje sa naopak podiel z 10 na 30 % v tej časti, kde ide proste pre predpokladané značné riziko úniku uhlíka. Teda pomoc prevádzkam, ktoré takýmto spôsobom by mohli byť postihnuté a v súvislosti je to s premietnutím kvót do cien elektrickej energie administrovanej ministerstvom. To by som tak isto, nie celkom tomu asi rozumiem.
A tak isto sa chcem opýtať, že v § 18 znova ods. 6 sa podľa mňa 20 % dosť neúmerne dáva vysoký priestor na to, aby sa podporovali náklady spojené s odborným, administratívnym a iným zabezpečením plnenia teda záväzkov Slovenskej republiky v oblasti teda z emisií, ktoré budú teda, ktoré budú vynakladané. Tak isto § 18, 6 dáva nové písmeno d), to je 20 % na podporu činnosti na účely stanovené osobitným predpisom. Aj keď ten osobitný predpis je potom odkazovaný na to, že sú to veci, ktoré de facto my ľudovo nazývame, že zatepľovanie, ktoré tam aj tak predtým bolo. No a čo je pre mňa ako najzaujímavejšie, je to, že vytvára, tento paragraf 18 sa rozširuje o úplne nové odseky, a to 11 a 12, ktoré teda rozširujú proste nové spôsoby, že akým spôsobom sa môžu tieto prostriedky z tohto environmentálneho fondu používať.
A tak isto sa tu píše, napríklad v tom novom odseku 11, že ministerstvo spravuje priznané jednotky a môže s nimi obchodovať formou priameho predaja, sprostredkovania, alebo na burze. To tak isto nerozumiem, keď asi by som v jednoduchosti aj ja potom zvolil formu priameho predaja, nedával by som tam dražbu atď. Takže tak isto tu vystávajú určité otázky z tejto textácie alebo z tejto formy, proste takto napísaného proste tohto odseku.
No a potom priamo v tom čl. IV, ktorým už predznačil, teda tento § 18 otvoril teda, aby sa mohol novelizovať zákon o environmentálnom fonde, teda 587-čka, tak sa vytvárajú nové § 4a a § 4b a tak isto v § 4 ods. 1 sa dopĺňajú nové písmená t) až ac) a čo to znamená? No znamená to toľko asi, že sa proste prostriedky environmentálneho fondu môžu používať na množstvo nových činností, o ktorých, samozrejme, potom rozhodne rada fondu a formou sa budú udeľovať dotáciami, áno, ktorých, povedzme si otvorene, že o tom rozhodne de facto minister životného prostredia.
Takže na tieto otázky by som sa chcel opýtať, že prečo je to takto a či tam nie je nejaké riziko, proste, že by sa tieto prostriedky používali, ja to poviem, poviem to mäkko, že rôznym, rôznym spôsobom. Inak samozrejme, že zákon je potrebný a vyplýva z toho, čo hovorí dôvodová správa, že teda s dvoma plynmi samozrejme nie je potrebné ďalej obchodovať, až pokiaľ nebude nové plánovacie obdobie a nebudú pred nami nové úlohy. Samozrejme, že otázka leteckej dopravy, ktorá tam je riešená, je tak isto v poriadku, len opakujem, vystávajú vo mne otázky, ktoré sa týkajú novelizácie vlastne, ktorá sa týka environmentálneho fondu.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

28.11.2014 o 13:14 hod.

Ing. Mgr.

Peter Muránsky

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 13:22

Mikuláš Huba
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne za slovo. Pôvodne som ani nechcel vystúpiť v tomto bode programu, ale inšpiroval ma kolega Muránsky svojím vystúpením. Ja som na rozdiel od neho stál pri vzniku štátneho fondu pre životné prostredie, ktorý, ako viete, neskôr zanikol a ešte neskôr bol ako keby nahradený environmentálnym fondom, ktorý mal pomerne presne stanovené poslanie a pomerne presne stanovené priority a tým, že ho opakovane novelizujeme, tak ho tak zvláštne rozvoľňujeme a obávam sa, že dnes už sa pomaly nepodobá na to, ako ho tí jeho otcovia, zakladatelia chápali a myslím si, že tým vzniká pomerne nebezpečná a neprehľadná situácia, ktorá určite niekomu vyhovuje, ale celkovo transparentnosť narábania s tými prostriedkami a účel toho fondu relativizuje. Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

28.11.2014 o 13:22 hod.

prof. RNDr. CSc.

Mikuláš Huba

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 13:23

Igor Hraško
Skontrolovaný text
Ďakujem pekne kolegovi Muránskemu aj do exkurzu envirofondu, ktorý bol prilepený ku tomuto vodnému zákonu. Vieme všetci, že sa schválila ústava a s ňou ochrana vody ako nášho národného dedičstva, avšak, á, ospravedlňujem sa, takže len envirofond. Len toľko.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

28.11.2014 o 13:23 hod.

Ing.

Igor Hraško

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Uvádzajúci uvádza bod 13:23

Peter Žiga
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ja len pár vetami zareagujem na pána poslanca Muránskeho. Je škoda, pán poslanec, že sme tieto vaše otázky nemohli zodpovedať priamo na výbore, lebo vedeli by sme k nim rozprávať dosť dlho. Ja by som vám to aj vysvetlil, keby ste mali záujem aj skôr. Tri veci ste otvorili. Prečo sa vytvára možnosť pre environmentálny fond čerpať prostriedky z Recyklačného fondu? Viete, že zákonom o odpadoch máme záujem zrušiť Recyklačný fond, pretože vnímame ho už ako prvok na trhu, ktorý, by som povedal, nespĺňa funkcie, tie, pre ktoré bol založený a my prostredníctvom prostriedkov, a poviem to teraz veľmi otvorene, z prostriedkov, ktoré by sme chceli získať z Recyklačného fondu, by sme chceli podporiť mestá a obce pri odstraňovaní čiernych skládok. Kvôli tomu sme toto urobili. Veľmi otvorene vám to hovorím.
Druhá téma, ktorú ste otvorili, prečo meníme ten distribučný koláč za predané emisie smerom z podpory BAT technológií, respektíve schémy štátnej pomoci na kúpu technológií pre priemysel a prečo podporujeme tzv. Carbon leakage? Preto, lebo si to priemysel takto želal. My sme nastavili na začiatku nejaké distribučné pomery a vyzerá to tak, že priemysel typu Slovalco, teda U. S. Steel Košice a títo veľkí hráči, ktorí platia za tie emisie, pretože musia za nich platiť, čiže prispievajú do toho koláča, majú záujem, aby mohli z tohto koláča čerpať viac prostriedkov na Carbon leakage, to znamená ten únik uhlíka a menej prostriedkov majú záujem čerpať pri uchádzaní sa o dotácie na kúpu technológií.
A prečo, ešte tam bola jedna otázka, teraz spomínam, áno, bola otázka, prečo sú rôzne formy obchodovania s emisiami? Ako iste viete, my sme zatiaľ v rámci tejto vlády urobili jeden obchod so Španielskym kráľovstvom na priamo, ale sú rôzne druhy emisií, nie sú to len tie známe AU-čká, ale sú EAU-čka a podobne a každá forma týchto emisií má iný spôsob obchodovania, preto sme chceli vytvoriť priestor na to, pretože ten trh sa mení, aj vidíte toto, tento zákon sme museli meniť kvôli tomu, že sa transponovala smernica, to znamená, aj Európska komisia má nejakú predstavu o tom, ako sa bude vyvíjať trh s emisiami, akým spôsobom sa bude robiť backloading a podobné veci. Čiže my prispôsobujeme sa v zásade a je to čisto transpozícia smernice.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Uvádzajúci uvádza bod

28.11.2014 o 13:23 hod.

Ing. PhD.

Peter Žiga

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Uvádzajúci uvádza bod 13:27

Peter Žiga
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, vážený pán predsedajúci, panie poslankyne, vážení páni poslanci, predkladám na schôdzu Národnej rady Slovenskej republiky vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 364/2004 Z. z. o vodách a zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, takzvaný vodný zákon. Vládnym návrhom zákona sa definuje voda ako strategická surovina štátu so zabezpečením všestrannej ochrany v zmysle uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 583 z 24. októbra 2012. Novelizujú sa ustanovenia zákona v nadväznosti na schválenie vládneho návrhu ústavného zákona, ktorým sa schválila novela Ústavy Slovenskej republiky. Novelizujú sa ustanovenia zákona v nadväznosti na pripomienky Európskej komisie k prebratiu smernice o ochrane podzemných vôd pred znečistením a zhoršením kvality a k rámcovej smernice o vode.
Upravujú sa aj ustanovenia za účelom zefektívnenia výkonu činností v oblasti vodného hospodárstva. Zmeny sú zamerané na oblasť ochrany vodných zdrojov, správu vodných tokov, spoplatnenie vodohospodárskych činností, na povoľovanie vodných stavieb orgánmi štátnej vodnej správy, na spresnenie podmienok odborného, technického, bezpečnostného dohľadu nad vodnými stavbami, na výšku pokút a na úpravu postupov orgánov štátnej vodnej správy v konaniach. Verím, že vládny návrh zákona schválite.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Uvádzajúci uvádza bod

28.11.2014 o 13:27 hod.

Ing. PhD.

Peter Žiga

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie spoločného spravodajcu 13:28

Róbert Puci
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Vážený pán predsedajúci, kolegovia, kolegyňa, Národná rada Slovenskej republiky uznesením č. 1381 z 21. októbra 2014 pridelila vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 364/2004 Z. z. o vodách na prerokovanie týmto výborom: Ústavnoprávnemu výboru Národnej rady Slovenskej republiky a Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. Za gestorský výbor určila Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. Výbory prerokovali predmetný vládny návrh zákona v lehote určenej uznesením Národnej rady Slovenskej republiky. Poslanci Národnej rady Slovenskej republiky, ktorí nie sú členmi výborov, ktorým bol vládny návrh zákona pridelený, neoznámili v určenej lehote gestorskému výboru žiadne stanovisko k predmetnému vládnemu návrhu zákona.
Ústavnoprávny výbor Národnej rady Slovenskej republiky s vládnym návrhom zákona súhlasil a odporučil ho Národnej rade schváliť s pripomienkami. Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie s vládnym návrhom zákona súhlasil a odporučil ho Národnej rade schváliť s pripomienkami, tak ako sú uvedené v časti IV spoločnej správy aj s odporúčaniami gestorského výboru. Gestorský výbor odporúča hlasovať o bodoch spoločnej správy nasledovne: o bodoch spoločnej správy č. 1 až 52 hlasovať spoločne s návrhom gestorského výboru uvedené body schváliť. Gestorský výbor na základe stanovísk výborov k vládnemu návrhu zákona vyjadrených v ich uzneseniach uvedených pod bodom III spoločnej správy a v stanoviskách poslancov gestorského výboru vyjadrených v rozprave k tomuto vládnemu návrhu zákona v súlade s § 79 ods. 4 a § 83 zákona Národnej rady Slovenskej republiky o rokovacom poriadku v znení neskorších predpisov odporúča Národnej rade Slovenskej republiky vládny návrh, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 364/2004 Z. z. o vodách schváliť s pripomienkami.
Spoločná správa výborov Národnej rady Slovenskej republiky o prerokovaní vládneho návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony vo výboroch Národnej rady Slovenskej republiky v druhom čítaní, bola schválená uznesením Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie č. 314 z 25. novembra 2014. V citovanom uznesení výboru poveril spoločného spravodajcu výborov predložiť Národnej rade spoločnú správu výborov a splnomocnil ho podať návrhy podľa § 81 ods. 2, § 83 ods. 4, § 84 ods. 2 a § 86 zákona o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky.
Pán predsedajúci, skončil som. Otvorte, prosím, rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie spoločného spravodajcu

28.11.2014 o 13:28 hod.

Ing.

Róbert Puci

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video