28. schôdza

13.3.2018 - 14.3.2018
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Vystúpenie s faktickou poznámkou

14.3.2018 o 16:11 hod.

MUDr.

Natália Grausová

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Vystúpenie 16:08

Stanislav Drobný
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo. Vážený pán predsedajúci, vážené panie poslankyne, vážení poslanci, problém rôznych čiernych stavieb a chatrčí na cudzích pozemkoch je širší, ako je ich samotná existencia a s tým spojený zásah do vlastníckych práv majiteľov pozemkov. Tu ide reálne o to, že v istých situáciách a lokalitách proste zákony Slovenskej republiky neplatia. Sú to smutné ľudské príbehy majiteľov nehnuteľností. Mnohí majú k predmetným nehnuteľnostiam osobný vzťah, sú to lúky, kde vyrastali, či polia, na ktorých nadobudnutie si ich predkovia doslovne zodrali ruky.
Štát vlastníkovi poľnohospodárskej pôdy ukladá mnohé povinnosti a za ich nedodržiavanie sú v zákone sankcie. Je to logické. Potravinová bezpečnosť štátu vyžaduje, aby sme si našu slovenskú poľnohospodársku pôdu kompletne nezničili. Nemá význam v tejto chvíli citovať celé paragrafy 3 a 4 zákona 220/2004 Z. z. o ochrane a využívaní poľnohospodárskej pôdy. Uvediem len § 3 ods. 1 písm. a): "Každý vlastník poľnohospodárskej pôdy alebo nájomca a správca poľnohospodárskej pôdy je povinný vykonávať agrotechnické opatrenia zamerané na ochranu a zachovanie kvalitatívnych vlastností a funkcií poľnohospodárskej pôdy a na ochranu pred jej poškodením a degradáciou." Ako má občan naplniť tento paragraf zákona, keď ľudia okupujúci jeho pozemok ho na jeho výzvu neopustia a veľmi často sú na vlastníka agresívni? Čo má robiť vlastník pozemku napríklad v prípade, že na jeho pozemku ľudia okupujúci jeho pozemok začnú vytvárať čiernu skládku? Pokiaľ je na pozemku nelegálne osídlenie, vtedy sa ho často úrady snažia nevidieť. Ale ak náhodou sa pozemok uvoľní, úrady vedia výzvu na likvidáciu čiernej skládky alebo prípadne čiernej stavby rýchlo majiteľovi pozemku napísať. Stalo sa tak napríklad v Spišských Tomášovciach, ktoré vtedajšia výzva úradov dostala do kritického stavu. Prípad bol v roku 2014 medializovaný z dôvodu, že sa jednalo aj o pozemky známeho humoristu. Zmyslom tohto návrhu zákona je, aby vlastník mal právo získať súčinnosť polície pri plnení si povinností vyplývajúcich mu zo zákona č. 220/2004 Z. z., ako aj pri uplatňovaní si vlastníckeho práva k nehnuteľnosti. Vzniká tak možnosť vyriešiť ochranu vlastníckych práv, ako aj ochranu poľnohospodárskej pôdy skôr než nastane stav, kedy už sa nedá postupovať inak než zdĺhavým postupom podľa § 135 písm. c) Občianskeho zákonníka.
Ďakujem za pozornosť.
Skryt prepis

Vystúpenie

14.3.2018 o 16:08 hod.

Bc.

Stanislav Drobný

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 16:11

Natália Grausová
Skontrolovaný text
Ďakujem. Ja by som len chcela pripomenúť všetkým 150 poslancom tohoto parlamentu, aby sa zamysleli, tým, ktorým je tento zákon ľahostajný alebo ktorým sa možno nepáči, ako by asi hlasovali, ako by reagovali, keby takéto, asociáli, keby si postavili chatrče a svoje čierne stavby na ich pozemkoch, v ich záhradách, respektíve by im zabrali ich luxusné bazény. Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

14.3.2018 o 16:11 hod.

MUDr.

Natália Grausová

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 16:12

Marian Kotleba
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán podpredseda Národnej rady, kolegyne, kolegovia, Ústava Slovenskej republiky, to tu už dnes bolo spomínané, hovorí jasne. Ochrana súkromného majetku je zaručená, každý má právo vlastniť majetok a zároveň majetok získaný v rozpore s právnym poriadkom ochranu nepožíva. To znamená, nemôže štát alebo ktokoľvek iný chrániť majetok ľudí, ktorí tento majetok získali v rozpore so zákonom, to znamená protizákonne. Protizákonne.
A my dnes sme na Slovensku v postavení, v legislatívnej situácii a, žiaľ, aj v praxi, ktorá vyslovene šikanuje, šikanuje slušných majiteľov poľnohospodárskej pôdy, ktorí majú tú smolu, že na ich pozemkoch sa nachádzajú buď čierne skládky, alebo nelegálne cigánske osady. Takíto ľudia na jednej strane majú povinnosť zo zákona udržiavať túto poľnohospodársku pôdu v súlade s tým, ako je táto pôda vedená na katastri, tiež majú povinnosť udržiavať jej vlastnosti, čo sa týka využiteľnosti na poľnohospodárske účely, a na druhej strane napriek tomu, že za túto pôdu sú nútení pravidelne každoročne platiť dane – a v prípade väčších výmer to nie sú zanedbateľné peniaze – tak na druhej strane proti svojej vôli sú nútení trpieť ilegálnych osadníkov na tejto pôde, ktorí si tam proste stavajú svoje chatrče, svoje chalúpky, svoje domy bez ohľadu na akékoľvek platné zákony.
Keď sme sa spolu s ďalšími vlastníkmi pokúsili obnoviť zákonný stav na pozemkoch v Krásnohorskom Podhradí, ktoré sú tiež okupované nelegálnou cigánskou osadou, tak polícia pod vedením súčasného policajného prezidenta Gašpara zabránila majiteľom pozemkov vôbec len dostaviť sa na ich vlastné pozemky a dopredu, dopredu títo policajti obviňovali ľudí z toho, že sa chcú dopustiť nejakej protiprávnej činnosti. A boli to priamo policajti pod vedením súčasného policajného prezidenta Gašpara, ktorí chodili a na cigánske chatrče upevňovali tabuľky "obydlie", pretože tým chceli docieliť to, aby ich chatrče označené ako obydlie boli nedotknuteľné, pretože si myslia, že keď niečo označia ako obydlie, tak ľudia musia sa vzdať svojich spravodlivých plánov na obnovenie zákonného stavu.
Čo je však horšie, je to, že táto situácia je iba vrcholom ľadovca naozaj dlhoročného neriešenia protizákonného stavu a prehliadania, ba dokonca podporovania tohto protizákonného stavu zo strany miestnej samosprávy, zo strany starostov, ktorí sú na čele alebo ktorí zastupujú teda stavebné úrady a ktorí mnohokrát nemajú samozrejme záujem riešiť túto situáciu, pretože je politicky pre nich výhodná.
A znova ako taký lakmusový papierik v tejto situácii sa ukazuje osada v Krásnohorskom Podhradí, kde na jednej strane polícia pod vedením smeráckeho nominanta Gašpara chráni asociálov, čiernych stavbárov pred slušnými ľuďmi, pred daňovými poplatníkmi, pred tým, aby vôbec sa mohli nejakým spôsobom domôcť spravodlivosti, a na druhej strane starosta, nominant vládnej strany MOST – HÍD ignoruje sťažnosti obyvateľov na nelegálne rozrastanie, na protizákonné rozrastanie tejto nelegálnej osady. A keď už ľudia obrovským tlakom, naozaj obrovským tlakom dosiahnu to, že polícia vykoná v osade miestne zisťovanie, tak napriek tomu, že obyvatelia obce dajú všetkým úradom aj Policajnému zboru k dispozícii fotodokumentáciu, ktorá hovorí o tom, že za posledný rok tam vzniklo 19 nových chatrčí alebo domov, alebo chalúp, alebo nazvite si to ako chcete, 19 nových stavieb jednoducho, tak polícia ukončí miestne zisťovanie s tým, podotýkam polícia pod vedením policajného prezidenta Gašpara, ukončí miestne zisťovanie s tým, že nezistili ani jednu novú stavbu. Ani jednu novú stavbu. A že v niekoľkých prípadoch a že v niekoľkých prípadoch sa nejedná o nové stavby, ale iba o nové prístavby už tam stojacich chatrčí. To znamená, keď si k jednému domčeku pristavia tie ďalšie štyri, tak je to len prístavba. A na tú sa podľa vyjadrenia polície, ktorá patrí pod Okresné riaditeľstvo Policajného zboru v Rožňave, pod Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Košiciach, na to sa jednoducho práva slušných ľudí, ochrana slušných ľudí, ukotvená priamo v Ústave Slovenskej republiky, jednoducho nevzťahuje.
A teraz mi povedzte, kolegyne, kolegovia, hlavne teda z vládnej koalície, kde tu je nejaká spravodlivosť? Kde tu je nejaká spravodlivosť a či vám sa takýto stav vecí naozaj páči, či ste s tým spokojní, či podľa vás je naozaj v pohode a v poriadku, že daňový poplatník, ktorý platí daň za svoj pozemok, sa nemôže jednoducho dostať k svojmu pozemku, pretože mu v tom bráni nielen skorumpovaný a hlasmi z cigánskej osady zvolený starosta, ale úplne objektívne mu v tom bráni aj prístup štátnej polície, ktorá by sa mala riadiť výlučne a vždy zákonom a ničím iným. Žiadnymi politickými príkazmi, žiadnymi objednávkami, žiadnou inou motiváciou ako dodržiavaním a presadzovaním platných zákonov. Či je toto v poriadku, či ste s tým ako členovia, podporovatelia, ako poslanci vládnej koalície uzrozumení a zdá sa vám, že tento stav je spravodlivý. Pretože z pohľadu ľudí, bez ohľadu na to, koho volili, je to absolútne niečo nespravodlivé, do neba volajúce. A pritom jednoducho riešiteľné a nevyžadujúce od vlády, od parlamentu žiadnu extrémnu námahu. Len odvahu si priznať veci, ako naozaj sú, odvahu povedať si, že niektorí starostovia nemajú čo robiť na miestach, na ktorých sú, odvahu prevziať za týchto ľudí politickú zodpovednosť a odvahu postaviť sa na stranu, možno z pohľadu vládnych strán bezvýznamných, bezvýznamných majiteľov týchto pozemkov, bezvýznamných, nešťastných obyvateľov týchto obcí, ktorí majú tú smolu, že v ich katastrálnom území sú jednoducho obrovské ilegálne cigánske osady.
Lenže potom, priatelia, si treba jasne priznať, ak nemáme odvahu riešiť takéto problémy, tak o čom je, o čom je potom spravovanie, o čom je vláda štátu ľuďmi, ktorí nemajú odvahu sa pustiť nie do lízania medu, ale do vecí, ktoré skutočne naozaj ľudí trápia? Pretože, aspoň ja to tak vnímam, vláda, predstavitelia vlády, vládni poslanci by nemali byť tí, ktorí sú na to, aby sme ich chválili a aby sme im hovorili, akí sú dobrí, ale práve naopak, mali by to byť ľudia, za ktorými sa tí ostatní, ktorí nemajú možnosť podieľať sa na vláde, môžu obrátiť so svojimi problémami, pomenovať tie problémy a už je potom na tej vláde, aby tie problémy riešila. A keďže my vidíme, že aj vďaka tomu, že teda MOST – HÍD je vo vláde, tak samozrejme, že takéto riešenie nikdy nepríde, pokiaľ teda nenastane nejaké radikálne, radikálna zmena situácie, tak prichádzame s naším vlastným riešením, ktoré umožní tým ľuďom absolútne v súlade s platnými zákonmi odstrániť čierne stavby zo svojich pozemkov a navyše im umožní získať účinnú súčinnosť Policajného zboru, ktorú si ako daňoví poplatníci platia. Keď si ľudia platia policajtov zo svojich daní, tak si myslíme, že je absolútne oprávnená požiadavka, aby tí policajti im v čase a na mieste, kde to potrebujú, pomohli dosiahnuť zákonný stav, ktorý dnes nie je dodržaný, ktorý je dnes výrazne narušený a ktorý je výsledkom práve nečinnosti aj orgánov činných v trestnom konaní, aj orgánov miestnej samosprávy.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

14.3.2018 o 16:12 hod.

Ing. Mgr.

Marian Kotleba

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 16:22

Stanislav Mizík
Skontrolovaný text
Ďakujem za slovo. Tých nelegálnych osád je veľmi veľa. Okrem Krásnohorského Podhradia je tu aj známy prípad nelegálnej osady v Plaveckom Štvrtku, ktorá leží v ochrannom pásme plynovodu, vysokotlakového plynovodu, a niektoré domy rovno sú na ňom. To už žiadna vláda nič nerieši, ani takéto šialené prípady? Domy na ukradnutých pozemkoch a ešte na vysokotlakovom plynovode? To už je inší banaristan. Ďakujem za slovo.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

14.3.2018 o 16:22 hod.

Mgr.

Stanislav Mizík

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

16:24

Peter Šuca
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo. Vážený pán predsedajúci, vážené panie poslankyne, páni poslanci, vážení prítomní, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť predkladá v súlade s § 9 zákona č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zákon o ochrane pred odpočúvaním, správu výboru o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017.
V súlade s § 9 zákona č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím ITP a o zmene a doplnení niektorých zákonov výbor požiadal Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky – Policajný zbor, ministerstvo spravodlivosti – Zbor väzenskej a justičnej stráže a ministerstvo financií – Finančná správa v mesiaci január 2018 o zaslanie správy o použití informačno-technických prostriedkov za rok 2017. Správu o použití ITP za rok 2017 predložili všetky dotknuté subjekty vo verzii neobsahujúcej utajované skutočnosti. Údaje o použití ITP neobsahujú utajované skutočnosti, tak ako ich jednotlivé dotknuté subjekty predložili, sú uvedené v predloženej správe. Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť uvedenú správu prerokoval 6. marca 2018 na 44. schôdzi, zobral ju na vedomie a odporučil Národnej rade Slovenskej republiky vziať ju na vedomie.
Návrh na uznesenie je súčasťou správy. Prečítam teda návrh na uznesenie, pán predsedajúci.
Uznesenie Národnej rady Slovenskej republiky k správe Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť o stave použitia informačno- technických prostriedkov za rok 2017 (tlač 849). Národná rada Slovenskej republiky berie na vedomie správu Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť o stave použitia ITP za rok 2017 (tlač 849).
Pán predsedajúci, otvorte, prosím, rozpravu k predmetnému bodu rokovania.
Skryt prepis

14.3.2018 o 16:24 hod.

PaedDr.

Peter Šuca

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

16:26

Eduard Heger
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, pán predsedajúci. Vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci, vážení prítomní, Osobitný kontrolný výbor Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Vojenského spravodajstva predkladá v súlade s § 9 zákona č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov správu výboru o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017. V súlade s § 9 zákona č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov výbor požiadal Ministerstvo obrany Slovenskej republiky v mesiaci január v roku 2018 o zaslanie správy o použití informačno-technických prostriedkov za rok 2017.
Správu o použití informačno-technických prostriedkov za rok 2017 predložilo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky vo verzii neobsahujúcej utajované skutočnosti. Údaje o použití informačno-technických prostriedkov, tak ako boli predložené, sú uvedené v správe. Osobitný kontrolný výbor Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Vojenského spravodajstva uvedenú správu prerokoval na 15. schôdzi výboru dňa 31. januára 2018, prijal uznesenie, ktorým vzal predmetnú správu na vedomie, a odporúča Národnej rade Slovenskej republiky prijať uznesenie, ktoré vám teraz prečítam.
Uznesenie Národnej rady Slovenskej republiky k správe Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Vojenského spravodajstva o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017 (tlač 850).
Národná rada Slovenskej republiky berie na vedomie správu Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Vojenského spravodajstva o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017.
Pán predsedajúci, otvorte, prosím, rozpravu.
Skryt prepis

14.3.2018 o 16:26 hod.

Ing.

Eduard Heger

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

16:29

Ján Marosz
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán predsedajúci, vážené panie poslankyne, páni poslanci, Osobitný kontrolný výbor Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti SIS predkladá podľa § 9 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov správu výboru o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017 pod tlačou 851. V súlade s § 9 ods. zákona č. 166/2003 Z. z. o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov a o zmene a doplnení niektorých zákonov výbor požiadal Slovenskú informačnú službu v mesiaci december 2017 o zaslanie správy o použití informačno-technických prostriedkov za rok 2017. Správu o použití ITP za rok 2017 predložila Slovenská informačná služba vo verzii neobsahujúcej utajované skutočnosti. Údaje o použití ITP, neobsahujúce utajované skutočnosti, tak ako ich predložila Slovenská informačná služba, sú uvedené v predloženej správe.
Osobitný kontrolný výbor Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti SIS uvedenú správu prerokoval na 17. schôdzi výboru dňa 13. februára 2018, prijal uznesenie č. 52, ktorým vzal predmetnú správu na vedomie. Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z rokovacieho poriadku Národnej rady Slovenskej republiky, predkladám Národnej rade Slovenskej republiky návrh uznesenia, ktorý je súčasťou správy.
Uznesenie Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti SIS z 13. februára 2018 k správe Osobitného kontrolného výboru Národnej rady na kontrolu činnosti SIS o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017 (tlač 851). Osobitný kontrolný výbor Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Slovenskej informačnej služby prerokoval správu Osobitného kontrolného výboru Národnej rady na kontrolu činnosti SIS o stave použitia informačno-technických prostriedkov za rok 2017 a po A. berie na vedomie správu Osobitného kontrolného výboru Národnej rady na kontrolu činnosti SIS o stave použitia ITP za rok 2017. Po B. odporúča Národnej rade Slovenskej republiky správu Osobitného kontrolného výboru na kontrolu činnosti SIS o stave použitia ITP za rok 2017 zobrať na vedomie. Po C. ukladá predsedovi výboru predložiť Národnej rade Slovenskej republiky správu o výsledku prerokovania uvedeného materiálu vo výbore a návrh na uznesenie Národnej rady Slovenskej republiky.
Pán predsedajúci, skončil som, prosím, otvorte rozpravu k tomuto bodu.
Skryt prepis

14.3.2018 o 16:29 hod.

Mgr.

Ján Marosz

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

16:33

Tibor Bernaťák
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán predsedajúci, vážené pani poslankyne, vážení páni poslanci, Národnej rade boli doručené žiadosti Súdnej rady, na základe ktorých má Národná rada navrhnúť Súdnej rade piatich kandidátov, štyroch sudcov a jednu osobu inú ako sudca. Predseda Národnej rady Slovenskej republiky vyzval oprávnené subjekty, aby v termíne do 7. marca 2018, termín bol dvakrát predlžovaný, predložili príslušné návrhy ústavnoprávnemu výboru. V uvedenom termíne oprávnené subjekty predložili šesť návrhov, štyroch sudcov a dve osoby iné ako sudcovia.
Ústavnoprávny výbor na 65. schôdzi 12. marca 2018 návrhy prerokoval a uznesením č. 349 konštatoval, že navrhnutí sudcovia Martin Baločko, Milan Husťák, Pavel Varga, Dana Wänkeová a navrhnuté iné osoby ako sudca Tibor Sásvai a David Štefanka spĺňajú podmienky uvedené v § 119b zákona o sudcoch. Ústavnoprávny výbor odporučil vykonať voľbu podľa ustanovení zákona o rokovacom poriadku Národnej rady a volebného poriadku o voľbe a odvolávaní iných funkcionárov, schváleného uznesením Národnej rady č. 498 zo 17. júna 2011.
Národná rada Slovenskej republiky na základe žiadosti Súdnej rady má zvoliť piatich kandidátov, a to štyroch sudcov a jednu osobu inú ako sudca.
Pán predsedajúci, poprosím, otvorte rozpravu.
Skryt prepis

14.3.2018 o 16:33 hod.

JUDr.

Tibor Bernaťák

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 16:35

Alojz Baránik

Vystúpenie spoločného spravodajcu 16:39

Alena Bašistová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán predsedajúci, vážené pani poslankyne, páni poslanci, dovoľte mi predložiť informáciu o výsledku prerokovania návrhu štatútu Rady pre štátnu službu. Predseda Národnej rady Slovenskej republiky rozhodnutím č. 894 z 21. februára 2018 pridelil návrh štatútu na prerokovanie Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre sociálne veci. Súčasne určil lehotu na prerokovanie návrhu vo výbore do 13. marca 2018. Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre sociálne veci návrh prerokoval na svojej schôdzi dňa 13. marca 2018 a prijal uznesenie č. 101. Výbor konštatoval, že materiál sa predkladá v súlade s § 14 ods. 5 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Výbor súhlasil s návrhom štatútu Rady pre štátnu službu a odporučil Národnej rade Slovenskej republiky návrh štatútu Rady pre štátnu službu schváliť. Týmto uznesením ma výbor zároveň poveril, aby som na schôdzi Národnej rady Slovenskej republiky informovala o výsledku prerokovania návrhu vo výbore.
Prosím, pán predsedajúci, otvorte rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie spoločného spravodajcu

14.3.2018 o 16:39 hod.

doc. PhDr. PhD.

Alena Bašistová

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video