32. schôdza

17.6.2021 - 2.7.2021
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Vystúpenie v rozprave

29.6.2021 o 14:51 hod.

PaedDr.

Peter Vons

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:33

Juraj Krúpa
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne. V prvom rade by som chcel povedať, že návrh, ktorý predložil pán poslanec Valášek, vnímam ako pozitívny, zaujímavý, určite inšpiratívny. Ja osobne som zástancom týchto verejných vypočúvaní, pretože nielen my politici, ktorí tu rozhodujeme, či už tu v pléne, alebo v kuloároch, máme nárok niečo vedieť o týchto ľuďoch, ale takisto aj verejnosť má nárok si o nich urobiť aj nejakú, nejaký názor. Predstavte si, že by bolo vypočúvanie predošlého riaditeľa Slovenskej informačnej služby, ktorého nominoval pán Danko. Videli sme jeden jeho výstup za štyri roky, kde sa excelentne prezentoval. Myslím si, že keby toto verejnosť videla, kde verejnosti vysvetľoval, že Nemci sú dobrí, lebo majú dobré autá, tak by asi boli zhrození.
Samozrejme, je to ale otázka aj na takú širšiu diskusiu, pretože sú rôzne voľby, v rôznych krajinách sú rôzne voľby spra... alebo teda riaditeľov spravodajských služieb. Tuto je ešte jedna taká otázočka, ktorú by som chcel aj položiť teda predkladateľovi. On síce spomínal a má pravdu, že riaditeľ Slovenskej informačnej služby je verejná osoba viac-menej. Čiže dáva to logiku, len predsa len, keď budeme robiť vypočúvanie, ide o to, že sa môžu hlásiť na túto pozíciu aj ľudia, ktorí sú priamo v štruktúrach spravodajských služieb a tým, že by sa oni vlastne prezentovali na verejnosti, v podstate by sa dekonšpirovali, čo by im vlastne zlikvidovalo už ďalšiu kariéru v tejto oblasti. A myslím si, že tuto je taká, taká drobnosť, nad ktorou by sme sa mali zamyslieť, že ako v tejto veci ďalej postupovať, lebo hovorím, som zástanca vypočúvania, len treba si toto ujasniť, lebo títo ľudia potom by tam vlastne mali problém sa hlásiť do týchto pozícií, lebo by vedeli, keby ich nevybrali, jednoducho majú problém a kariérne skončili.
Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

29.6.2021 o 14:33 hod.

PhDr.

Juraj Krúpa

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:35

Miroslav Suja
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo, pán predsedajúci. Presne to som chcel niečo podobné povedať ako môj predrečník, že ak sa niekto prihlási, či už z VOS-ky, z VSS alebo SIS-ky na nejakú takúto funkciu, tak sa odhalí. Neviem, či vôbec zákon mu umožňuje sa odhaliť, to je otázne. Možno by to nemusel spomenúť, ale keď sa ho niečo pýta, tak bude klamať pred vypočúvacím výborom?
Nevidím nič zlé na tom vašom návrhu, ale si myslím, že absolútne nič nerieši. Pozrite sa, verejné vypočutie mali sme aj na prokurátora Generálnej prokuratúry alebo Špeciálnej prokuratúry, kde sme kvôli tomu, aby Lipšic mohol vyhrať, dopredu sme vedeli výsledok, menili aj zákon. A to mi nehovorte, že neni to tak! Kolegovia, kolegyne, je to tak. To znamená, že to verejné vypočutie nerieši absolútne nič. Zákonom sme umožnili získať Lipšicovi previerku, aby sme... neviem, či zákonom, ale dá sa povedať na hrane zákona. Zmenili sme zákon, aby sa vôbec mohol o túto funkciu uchádzať, a potom sme si dali ešte aj výsmech občanom do očí, že urobíme verejné vypočutie, či náhodou nevyhrá. A vyhral. Predstavte si, takéto prekvapenie! Takže asi tak. Ja si myslím, že verejné vypočutie nič nerieši. Nič. A keď chcete, urobíte si ho, ale čo? Jedna vec.
Druhá vec, to, čo povedal kolega predo mnou, áno. Nebudú sa môcť títo ľudia hlásiť? Budú môcť tam klamať? Zmeníme zákon aj v tom, že sa zmení, že keď ste členom nejakej tajnej služby, budete sa môcť hlásiť a pritom môžte klamať? Alebo tam máte výnimku a povedať pravdu? Ak poviete pravdu, už si neškrtnete. Budete môcť len na nejakej funkcii tam robiť, ktorá by vám asi nevyhovovala.
A vy ste ešte hovoril, že kto ovláda tieto inštitúcie. No, ja vám poviem, kto ovláda tieto inštitúcie. Ovláda ich Matovič a nevravme si, že nie. Lebo ministra vnútra ovláda kto? Matovič. SIS-ku zastrašil, hej? Takže tiež ju ovláda Matovič, lebo natvrdo zavrel Pčolinského. A ministra vnútra, s ním si robí, čo chce.
Takže tam by mal byť výber, tu medzi koaličnými poslancami, koho si vyberú za premiéra alebo nejakého takéhoto blázna, ktorý ovláda tieto inštitúcie, vážení kolegovia. Nie velitelia tých inštitúcií alebo minister, ale v súčasnosti Matovič.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

29.6.2021 o 14:35 hod.

PaedDr. Mgr.

Miroslav Suja

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:37

Eduard Kočiš
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Veľmi pekne ďakujem za slovo, pán predsedajúci.
Pán kolega Valášek, tak ako bolo povedané, v princípe na tomto vašom návrhu zákona nie je naozaj nič zlé, ale keď ten list tej hracej karty otočíme z rubu na líc, tak jednoducho zistíme, že tento návrh zákona prináša značné a doslova a do písmena povedané až bezpečnostné riziká. Pretože zamestnanci tajných služieb, ktorí by prejavili záujem o post šéfa Slovenskej informačnej služby, by sa svojím verejným prezentovaním; netvrdím, že je to zlé, pretože pre verejnosť by to bol určitý signál, áno, neuzatvárame sa do nejakej vlastnej politickej alebo parlamentnej bubliny, ale chceme dať možnosť, aby aj občania Slovenskej republiky nejakým spôsobom, v úvodzovkách, participovali aspoň tým videním a odprezentovaním a urobením si nejakého vlastného vnútorného názoru, kto každý sa hlási na post tak dôležitej inštitúcie, akou je Slovenská informačná služba.
Ale správne to poznamenali kolegovia Krúpa a Suja, ktorí majú v tejto oblasti určite väčšie skúsenosti, ako mám ja, a toto je naozaj riziko, ktorým by sme sa mali zaoberať, pretože každý jeden zamestnanec alebo každý jeden pracovník tajnej služby, ktorú na Slovensku máme, je viazaný určitým spôsobom mlčanlivosti a aj pri takomto vypočutí by mal byť viazaný tým spôsobom mlčanlivosti a mal by sa správať tak, ako mu to jeho nejaká služobná doktrína jednoducho prikazuje alebo ako to má určené. Čiže ja sa len obávam toho, že títo kandidáti, možní kandidáti na post šéfa Slovenskej informačnej služby by pred tým výborom možno vypovedali pravdivo, možno vypovedali klamlivo, možno by zavádzali, možno by nejakým spôsobom znevažovali aj samých seba týmto spôsobom. Takže hovorím, nie je na tom nič zlé, ale príde mi to také zvláštne.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

29.6.2021 o 14:37 hod.

Mgr.

Eduard Kočiš

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:39

Tomáš Valášek
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vďaka, pán predsedajúci, a vďaka aj kolegom za výbornú a viac-menej vecnú diskusiu. V podstate padli dve otázky a tá prvá sa týka o tom, že či vlastne nejdeme rozkryť ľudí, ktorých nechceme rozkryť. A druhá bola to, či to má vlastne celé význam.
Odpoveď na tú prvú otázku je veľmi jednoduchá. Samozrejme, že som toto riziko zvažoval od začiatku tohto, diskusie o zákone, som predpokladal možnosť, že ten výbor bude zasadať z veľkej časti, z jednej časti aj neverejne a bolo to dokonca v pôvodnej verzii zákona. Po diskusii s legislatívcami sme sa rozhodli, že to tam netreba vôbec dávať, z titulu rokovacieho poriadku, zo znenia rokovacieho poriadku vyplýva, že šéf výboru, zhodou okolností vedľa sediaci spravodajca momentálne, pán predseda Krúpa vie urobiť časť toho rokovania neverejnou. Jediné, čo som považoval za povinnosť ustanoviť, je, že veľká časť toho rokovania musí byť verejná. Ale predpokladal som vždy kombináciu, hybridnú kombináciu, ak to tak môžem nazvať, že časť rokovania výboru by bola neverejná. A viem si živo predstaviť, že otázka na aktuálne pôsobenie v spravodajských službách a pracovné zaradenie daného človeka by bola, samozrejme, vyhradená na tú neverejnú časť z príčin, ktoré ste spomenuli.
A dodávam tiež, logika nepustí, že každý, kto sa prihlási na šéfa SIS, vychádza z toho, že v nejakom čase bude s touto funkciou verejne identifikovaný. Riaditelia SIS sú predsa verejne známymi osobami. Čiže oni sa už dopredu rátajú s tým, že budú s touto službou verejne spojení, a preto si myslím, že je od nich iba férové chcieť po nich, aby sa predstavili aj verejne s tým, že opäť diskusia o tom, aké doteraz pôsobili v službách, je niečo, čo si viem predstaviť v tej neverejnej časti, majú na to právo. Vychádzal som od začiatku, že časť bude neverejná.
Druhý bod, veľmi rýchle, pán poslanec Suja, dávam vám za pravdu, verejné vypočutie samé o sebe bezškrupulózneho, cynického politika nezmení. Ja si myslím, že to verejné vypočutie už v minulom prípade fungovalo. Ja osobne som zmenil svoj názor na voľbu generálneho prokurátora po... (Prerušenie vystúpenia časomerom.)
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

29.6.2021 o 14:39 hod.

M. A.

Tomáš Valášek

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:42

Andrej Doležal
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, pán predsedajúci. Vážené panie poslankyne, páni poslanci, dovoľte mi, aby som uviedol vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia niektoré zákony.
Predkladaným návrhom zákona sa transponuje smernica Európskeho parlamentu a Rady č. 2017/2397 o uznávaní odborných kvalifikácií v oblasti vnútrozemskej plavby a delegovaná smernica Európskej únie č. 2020/12 v časti týkajúcej sa noriem pre schvaľovanie simulátorov používaných pri praktickej skúške na posudzovanie odbornej spôsobilosti lodného kapitána Európskej únie.
Návrhom zákona sa ďalej harmonizuje vydávanie preukazov odborných spôsobilostí, služobných lodníckych knižiek a lodných denníkov a vykonáva sa delegované nariadenie Komisie o európskej databáze trupov lodí a delegované nariadenie Komisie týkajúcej sa noriem pre elektronické evidencie dokladov vydávaných dopravným úradom.
Navrhovanými úpravami dôjde k uľahčeniu mobility pracovnej sily, zaisteniu bezpečnosti plavby, zabezpečeniu ochrany ľudského života a životného prostredia. Pre tieto aspekty je nevyhnutné zosúladiť podmienky odbornej spôsobilosti pre všetkých členov posádky plavidla vrátane osôb zasahujúcich v núdzových situáciách na palubách ostatných lodí a osôb poverených dopĺňaním paliva do plavidiel používaných, používajúcich skvapalnený zemný plyn ako palivo v rámci celej Európskej únie a zároveň zlepšovať zručnosť, zručnosti a zamestnanosť mladých ľudí v tomto odvetví.
Návrh zákona je v súlade s Ústavou Slovenskej republiky, zákonmi Slovenskej republiky, právom Európskej únie, medzinárodnými zmluvami a inými dokumentami, ktorými je Slovenská republika viazaná.
Vplyvy návrhu zákona sú bližšie špecifikované v doložke vplyvov.
Zároveň si vás dovoľujem požiadať o podporu pri prerokovávaní predloženého vládneho návrhu zákona aj o jeho schválenie v prvom čítaní.
Veľmi pekne ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

29.6.2021 o 14:42 hod.

Ing.

Andrej Doležal

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:45

Peter Vons
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem, pán predsedajúci. Vážené pani poslankyne, vážení poslanci, vážený pán minister, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti ma určil za spravodajcu k vládnemu návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia niektoré zákony. Je to tlač 539. V súlade s § 73 ods. 1 zákona o rokovacom poriadku podávam v prvom čítaní spravodajskú informáciu o predmetnom návrhu zákona.
Konštatujem, že uvedený návrh spĺňa náležitosti podľa rokovacieho poriadku a legislatívnych pravidiel tvorby zákonov. Zo znenia návrhu zákona je zrejmý účel navrhovanej úpravy.
Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z § 73 zákona o rokovacom poriadku, odporúčam, aby sa Národná rada po všeobecnej rozprave uzniesla na tom, že návrh zákona prerokuje v druhom čítaní.
V súlade s rozhodnutím predsedu Národnej rady navrhujem, aby návrh zákona prerokovali nasledovné výbory: ústavnoprávny výbor a Výbor Národnej rady pre hospodárske záležitosti. Za gestorský výbor navrhujem Výbor Národnej rady pre hospodárske záležitosti. Odporúčam, aby výbor predmetný návrh zákona, výbory predmetný návrh zákona prerokovali do 13. septembra a v gestorskom výbore do 14. septembra 2021.
Pán predsedajúci, prosím, otvorte všeobecnú rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

29.6.2021 o 14:45 hod.

PaedDr.

Peter Vons

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:48

Andrej Doležal
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, vážený pán predsedajúci, ešte raz. Vážené pani poslankyne, páni poslanci, ako už bolo povedané, predkladám návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
Dôvodom vypracovania návrhu zákona je opäť implementácia dvoch európskych nariadení, a to nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 2019 o všeobecnej bezpečnosti vozidiel a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady o označovaní pneumatík vzhľadom na palivovú úspornosť a iné parametre.
Predložený návrh zákona obsahuje aj zmeny vyplývajúce z aplikačnej praxe zákona spočívajúce napríklad v znížení administratívnej záťaže opravovní vozidiel zrušením takzvaných, takzvanej, zrušením certifikácie opravovní, zavedením obmedzení pre držiteľov povolení na zriadenia staníc technickej kontroly nad rámec existujúcej siete. Tu chcem len podotknúť, že opravujeme situáciu, kedy niektorý držiteľ oprávnenia na zriadenie stanice technickej kontroly úmyselne blokuje miesto v sieti a nedovolí, aby vznikla ďalšia estekáčka; čiže toto riešime.
Následne upravujeme niektoré parametre pre výpočet ďalšej kontrolnej linky v súvislosti so zriaďovaním staníc technickej kontroly nad rámec už existujúcej siete, ktoré vychádzajú zo zaznamenaných údajov v informačných systémoch.
Návrh zákona obsahuje tiež sprievodné novely v čl. II až VI, a to zákona o správnych poplatkoch, zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, zákona o ochrane spotrebiteľa, zákona o cestnej premávke, zákona o jednotnom informačnom systéme v cestnej doprave.
Vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci, dovoľujem si požiadať o podporu tohto návrhu zákona. Nedá mi ešte raz nepovedať, zasahujeme do estekáčiek alebo pôvodný zámer bol viac liberalizovať sieť estekáčiek alebo staníc technickej kontroly. Nie je to jednoduchá téma, ale nakoniec predkladáme taký kompromisný návrh, kedy nepridávame nové miesta v sieti STK, keďže je tam rádovo stále 70 staníc ešte voľných, ktoré môžu byť zriadené, ale skôr sa pozeráme na tú férovosť pri obsadzovaní estekáčiek o rôzne blokovania a nekalé praktiky a meníme niektorý výpočet, ktorý, niektoré výpočty, ktoré umožnia v prípade, keď je dopyt po estekáčke, zriadiť ďalšiu v poradí. Ale o tom určite bude ešte reč v ďalších čítaniach.
Takže ďakujem veľmi pekne a prosím o podporu.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

29.6.2021 o 14:48 hod.

Ing.

Andrej Doležal

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:51

Peter Vons
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne. Vážené kolegyne, kolegovia, vážený pán minister, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti ma určil za spravodajcu k vládnemu návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony (tlač 555). V súlade s § 73 ods. 1 zákona o rokovacom poriadku podávam v prvom čítaní spravodajskú informáciu o predmetnom návrhu zákona.
Konštatujem, že uvedený návrh spĺňa náležitosti podľa rokovacieho poriadku a legislatívnych pravidiel tvorby zákonov. Zo znenia návrhu zákona je zrejmý účel navrhovanej úpravy.
Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z § 73 zákona o rokovacom poriadku, odporúčam, aby sa Národná rada po všeobecnej rozprave uzniesla na tom, že návrh zákona prerokuje v druhom čítaní.
V súlade s rozhodnutím predsedu Národnej rady navrhujem, aby návrh zákona prerokovali nasledovné výbory: ústavnoprávny výbor, výbor pre financie a rozpočet a výbor pre hospodárske záležitosti. Za gestorský výbor navrhujem Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti. Odporúčam, aby výbor predmetný návrh, aby výbory predmetný návrh zákona prerokovali do 13. septembra a v gestorskom výbore do 14. septembra 2021.
Pán predsedajúci, prosím, otvorte všeobecnú rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

29.6.2021 o 14:51 hod.

PaedDr.

Peter Vons

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Uvádzajúci uvádza bod 14:56

Igor Matovič
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Kolegovia, kolegyne, dovoľte, aby som vám predstavil teda návrh, ktorý predkladá vláda Slovenskej republiky, návrh na skrátené legislatívne konanie o vládnom návrhu zákona, ktorým sa dopĺňa zákon č. 67/2020 Z. z. o niektorých opatreniach, mimoriadnych opatreniach vo finančnej oblasti v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 v znení neskorších predpisov.
Podľa § 89 ods. 1 zákona č. 350/1999 o rokovacom poriadku sa z dôvodov ochrany hospodárskych záujmov Slovenskej republiky navrhuje Národnej rade Slovenskej republiky, aby prijala predmetný vládny návrh zákona v skrátenom legislatívnom konaní.
Naliehavosť prijatia návrhu zákona vyplýva z aktuálnej situácie spôsobenej pandémiou COVID-19, ktorá si vyžaduje okamžité účinné riešenie zamerané na zmiernenie ekonomických dôsledkov pandémie na podnikateľské prostredie. Do finančných problémov sa aktuálne dostali cestovné kancelárie, ktoré z dôvodu doterajšieho obmedzenia cestovania nedokážu klientom vrátiť zálohy za nezrealizované, respektíve stornované zájazdy. Novela zákona o zájazdoch síce umožnila ponúknuť klientom náhradné zájazdy, dohodnúť sa s klientom na náhradnom zájazde sú však cestovné kancelárie povinné do 31. augusta tohto roku. Ak k takejto dohode v stanovenom termíne nedôjde, do nasledujúcich 14 dní sú cestovné kancelárie povinné vrátiť klientom plné zálohy.
Celkový objem takýchto záloh predstavuje cca 60 miliónov eur. Vládnym návrhom zákona sa preto rieši nové opatrenie v oblasti finančnej pomoci pre cestovné kancelárie formou poskytnutia návratných finančných výpomocí, ktoré im umožnia preklenúť časové obdobia aktuálneho nedostatku likvidity potrebnej na vrátenie záloh klientom za stornované zájazdy, respektíve na zaplatenie nových záloh na novozazmluvnené hotely v iných destináciách, ako boli pôvodne zazmluvnené, ak sa s klientmi dohodnú na náhradných zájazdoch do iných destinácií.
Návrhom zákona sa zároveň ako opatrenie na zmiernenie následkov núdzového stavu, ktorým sa obmedzili možnosti realizovania viacerých aktivít vrátane použitia podielu zaplatenej dane, rieši posun lehoty pre použitie prostriedkov z asignácie 2 % zo zaplatenej dane z príjmov za rok 2019 o jeden kalendárny rok, to znamená až do konca roka 2022. Dovoľujem si vás preto požiadať o prerokovanie vládneho návrhu zákona v skrátenom legislatívnom konaní.
Ďakujem pekne za pozornosť.
Skryt prepis

Uvádzajúci uvádza bod

29.6.2021 o 14:56 hod.

Mgr.

Igor Matovič

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie spoločného spravodajcu 14:58

Jozef Hlinka
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo. Vážený pán predsedajúci, vážený pán podpredseda vlády a minister financií, vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci, predseda Národnej rady Slovenskej republiky svojím rozhodnutím č. 617 zo dňa 14. júna 2021 pridelil návrh vlády na skrátené legislatívne konanie o vládnom návrhu zákona, ktorým sa dopĺňa zákon č. 67/2020 Z. z. o niektorých mimoriadnych opatreniach vo finančnej oblasti v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 v znení neskorších predpisov (tlač 599), na prerokovanie Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre financie a rozpočet s tým, že o výsledku prerokovania uvedeného návrhu bude informovať Národnú radu Slovenskej republiky.
Výbor pre financie a rozpočet prerokoval tento návrh vlády na skrátené legislatívne konanie na svojej 56. schôdzi dňa 15. júna 2021 a prijal k nemu uznesenie č. 205, ktorým odporúča Národnej rade vysloviť súhlas s prerokovaním vládneho návrhu zákona, ktorým sa dopĺňa zákon č. 67/2020 Z. z. o niektorých mimoriadnych opatreniach vo finančnej oblasti v súvislosti so šírením nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 v znení neskorších predpisov (tlač 600), v skrátenom legislatívnom konaní na jej 32. schôdzi.
Vážený pán predsedajúci, prosím, otvorte rozpravu. Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie spoločného spravodajcu

29.6.2021 o 14:58 hod.

Ing. PhD.

Jozef Hlinka

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video