10. schôdza

11.10.2016 - 27.10.2016
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Vystúpenie v rozprave

20.10.2016 o 14:55 hod.

Tomáš Drucker

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

14:47

Zsolt Simon
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, vážený pán minister, za odpoveď. Teda - chápem správne - celý tento proces bude zabezpečovať ministerstvo životného prostredia? A bol by som nesmierne rád, keby ste aj obyvateľov na dotknutom území jeho dostatočne informovali, pretože sa na nás aj na mňa obracajú ľudia z tohto územia, pretože zákaz používania pitnej, teda tejto vody, či už na polievanie alebo v domácnosti znamená značný finančný problém a značné problémy na danom území a je tam skutočne to ohrozenie a musím povedať, že ja nezdieľam váš názor alebo názor vašich odborníkov, že do budúcich 10 rokov nič nehrozí. Každým dňom hrozí, pretože, i keď nie 440, to vedia povedať odborníci, koľko látok poškodzujú, ale určite sa to šíri smerom k Žitnému ostrovu, teda k najväčším zdrojom pitnej vody a tam čas nemá odkladný účinok, a preto by som vás chcel vyzvať, informujte tých ľudí tak, aby boli informovaní, a dúfam, že urýchlite tento proces maximálne, ako to bude len možné.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

20.10.2016 o 14:47 hod.

Ing.

Zsolt Simon

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:47

László Sólymos
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. V každom prípade to, že už máme projekt pripravený, to, že ministerstvo už robí také kroky, ktoré by mali, malo robiť až vlastne potom, už tým urýchľujeme ten proces práve preto, aby sme nemali, aby sme minimalizovali tú dobu, keď môžeme začať s prácami. Ten materiál, ktorý, ktorý by mal ísť budúci týždeň, už mal byť pripravený, lebo pred týždňom sme dostali vlastne rozhodnutie okresného úradu, to môže začať ministerstvo konať, môže vláda prácne určiť toho, kto by mal sanovať ten, tú skládku. Malo by to byť ministerstvo životného prostredia, keďže máme na to jednak pripravené už projekty, jednak máme na to pripravené financovanie, ale čo je ešte dôležité, je to a, samozrejme, ešte musíme vyriešiť tú, tú štátnu schému, ktorú musíme vyriešiť s Európskou úniou, keďže sú tam súkromné pozemky. Ideme zhodnocovať súkromné pozemky, takže to je akože štátna pomoc, takže treba to, musíme to vyriešiť s Európskou komisiou, nie s Úniou. Takže okamžite, keď to bude, keď bude možné, spustíme verejné obstarávanie, a, a dúfam, že v tom verejnom obstarávaní proste budeme sa snažiť, aby to, aby to prebehlo čo najrýchlejšie.
V každom prípade jedna vec aj mne vadí. Aj to, že ministerstvo životného prostredia informovalo na webovej stránke, informovalo jednak dotknuté obce, že čo tam hrozí. Problém je ten, že tí ľudia, ktorí tam povedzme tie záhrady kúpili, tie studne navŕtali, tí vedeli, o čo ide, a hlavne vedela o tom mestská časť, že tam je voda kontaminovaná, a predsa vydali povolenie pre tých ľudí navŕtať tie studne a teraz tá mestská časť a tí, ten starosta a, a, a proste poslanci z tej mestskej časti kričia najviac, že čo sa tam deje.
Proste my robíme všetko fakt preto, aby sme to vedeli čo najskôr. Robíme kroky už dopredu, ktoré by sa mali robiť vlastne ešte neskoršie, a už robíme kroky dopredu. Už máme projektovú dokumentáciu pripravenú, máme tie posudky od nezávislých, nezávislých expertov, aby sme vedeli ten proces spustiť. Ale proste všetko, sú určité lehoty, ktoré treba dodržať, a, a s tým nevieme pohnúť. Vieme pohnúť s tým, čo, čo máme v kompetencii, a to tam snažíme, samozrejme, urýchliť čo najviac.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

20.10.2016 o 14:47 hod.

Ing.

László Sólymos

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:47

Tomáš Drucker
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne. Vážená pani poslankyňa, ambíciou vládneho návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení, v súčasnosti treba pozrieť tlač 245, je exaktnejšia definícia stavu, kedy poistenec nie je považovaný za neplatiča poistného, a teda má nárok na plnú zdravotnú starostlivosť. To znamená, jasne sa definuje, že občan, ktorý sa dostal do stavu neplatiča nie vlastnou vinou alebo občan, ktorý už nemá možnosť tento stav ovplyvniť, ako napríklad osoba, na ktorej majetok bol vyhlásený konkurz, a teda osobitný právny predpis mu zakazuje svoje dlhy voči zdravotnej poisťovni vyrovnať prednostne, nebude mať obmedzené právo na poskytnutie plánovanej, teda odkladnej zdravotnej starostlivosti. Rovnako to bude platiť aj pre tých občanov, ktorí svoj dlh uhrádzajú formou splátok na základe zdravotnou poisťovňou schváleného splátkového kalendára, ak ide o dlžné poistené vymáhané v exekučnom konaní, ak má s exekútorom dohodnutý splátkový kalendár, a taktiež je to v prípade osôb, ktorým bola súdom nariadená liečba, a v prípade premlčania dlhu, ak poistenec vzniesol námietku premlčania, je taktiež nárok na poskytnutie plnej zdravotnej starostlivosti.
Zároveň sa minimálna suma na zaradenie do zoznamu dlžníkov zvyšuje zo súčasných 10 eur na 100 eur a splátkový kalendár po vyhodnotení pripomienok nebude obmedzený maximálnou dobou plácania, doteraz to bolo 9 mesiacov, t. j. zdravotná poisťovňa bude môcť stanoviť aj dlhšiu dobu splácania. V súčasnosti nárok na všetku zdravotnú starostlivosť mali iba tí dlžníci, ktorí mali so zdravotnou poisťovňou dohodnutý splátkový kalendár a riadne ho platili.
Právna úprava v časti úhrady zdravotnej starostlivosti za dlžníka ostáva rovnaká. Zmenila sa iba definícia dlžníka v zmysle ustanovenia § 25a návrhu zákona.
Podľa návrhu zákona zdravotná poisťovňa nemá možnosť žiadať úhradu nákladov za zdravotnú starostlivosť poskytnutú dlžníkovi priamo od dlžníka. Zároveň dlžník nemá nárok na úhradu inej ako neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Zdravotná poisťovňa preto v zmysle navrhovanej úpravy musí postupovať tak, že zdravotnú starostlivosť poskytnutú dlžníkovi poskytovateľovi neuhradí. Úmyslom zákona je primárne to, aby si dlžník zaplatil dlh na poistnom. Zoznam dlžníkov je verejný a informácia v ňom uvedená je ľahko dohľadateľná.
Poskytovateľ má v každom prípade nárok na úhradu zdravotnej starostlivosti, avšak v prípade dlžníka nie od zdravotnej poisťovne, ale priamo od dlžníka. V dnešnej dobe už existujú technické riešenia, ktoré umožňujú prepojenie informačných systémov na úrovni dodávateľov softvérových riešení pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a zdravotných poisťovní, ktoré online pri zadaní rodného čísla umožňujú kontrolu zoznamu dlžníkov. Poskytovateľ má zároveň povinnosť informovať vopred pacienta o rozsahu a podmienkach ním poskytovanej zdravotnej starostlivosti, preto musí disponovať informáciou o rozsahu zdravotnej starostlivosti hradenej z verejného zdravotného poistenia. Zistenie skutočnosti, či pacient je dlžníkom, tak poskytovateľa nijako významnejšie nezaťažuje. Uvedené tiež vyplýva z § 9 ods. 2, podľa ktorého má dlžník nárok na úhradu iba neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Všetku ostatnú zdravotnú starostlivosť musí poistenec podľa § 25a, teda dlžník, uhradiť priamo poskytovateľovi zdravotnej starostlivosti.
V prípade nesúhlasu lekára s posúdením zdravotnej starostlivosti ako nie neodkladnej zo strany zdravotnej poisťovni je možné obrátiť sa na Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, ktorý má kompetenciu posudzovať postup zdravotnej poisťovne.
Neodkladná zdravotná starostlivosť je definovaná v zákone č. 576/2004 Z. z. Zdravotnícky pracovník, ktorý spĺňa podľa § 2 zákona č. 578/2004 Z. z. podmienky na výkon zdravotníckeho povolania, disponuje odbornou spôsobilosťou, ktorá mu umožňuje posúdiť akútnosť zdravotného stavu pacientov.
Doplním, že včera sme v rámci úvodného slova diskusie k prvému čítaniu tohto zákona o tom hovorili. Aj pani poslankyňa Grausová dala k tomu v podstate pripomienku a sme o tom hovorili. A v tom kontexte zhruba, čo som teraz čítal, že rozumiem tým niektorým pripomienkam, ale mnohé, mnohé sa v podstate priblížili k tomu, aby, aby netrpel tým tak veľmi lekár, ale pokiaľ by sme umožnili, aby poistenec si neplatil poistné, na konci dňa by s tým trpel v podstate celý systém a niekto by to na konci dňa takisto musel zaplatiť.
Dúfam, že som uspokojil túto otázku.
Ďakujem.
Skryt prepis

20.10.2016 o 14:47 hod.

Tomáš Drucker

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Doplňujúca otázka / reakcia zadávajúceho 14:55

Soňa Gaborčáková
Skontrolovaný text
Ja sa chcem opýtať, problém je s bezdomovcami, ktorým nie je poskytnutá akútna starostlivosť, ale keďže potrebujú následnú starostlivosť a dostávajú sa do nízkoprahových služieb, napríklad do útulku, tam už následne by sme ich nemali prijať, lebo majú teda tie zdravotné problémy.
Ako z toho, čo ste čítali, teda to vidíte?
Skryt prepis

Doplňujúca otázka / reakcia zadávajúceho

20.10.2016 o 14:55 hod.

PhDr.

Soňa Gaborčáková

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:55

Tomáš Drucker
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Tak ako som, ako som prešiel, ja chápem, že veľakrát je to eticko-humánny problém alebo otázka, keď vám príde pacient, ktorému poskytnete neodkladnú zdravotnú starostlivosť, a vy viete, že tam sú ďalšie a ďalšie ochorenia, ktoré by bolo treba dosiahnuť, aby sa neopakovalo povedzme poskytovanie takejto neodkladnej zdravotnej starostlivosti.
Môžme na to otvoriť nejakú diskusiu, ale nemali by sme prinášať také riešenia, ktoré vytvoria priestor na špekuláciu a nezodpovednosť zo strany platiteľov poistného. To znamená, motivovať ich k tomu, aby prestali platiť si poistné, pretože aj tak si nájdu spôsob, ako tú zdravotnú starostlivosť, im bude poskytnutá.
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

20.10.2016 o 14:55 hod.

Tomáš Drucker

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Zodpovedanie otázky 14:58

László Sólymos
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Dobrý deň prajem, pán poslanec. Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja si uvedomuje potenciál, ktorý môže projekt Hodnoty za peniaze priniesť Slovensku. Veď posudzovanie výstavby bratislavského obchvatu D4/R7 tímom na Inštitúte finančnej politiky celý tento projekt prakticky odštartovalo a tým pádom sa dá povedať, že ministerstvo dopravy je s projektom hodnoty za peniaze od jeho úplného začiatku.
Rezort dopravy aj v posledných mesiacoch úzko spolupracoval s tímom Hodnoty za peniaze a v kooperácii vznikala aj správa, na ktorú sa odvolávate. Ak si tento dokument pozorne preštudujete, tak v ňom nájdete aj veľmi konkrétne úlohy, ktoré sme s tímom ministerstva financií definovali a ktoré majú potenciál preskúmať možné spôsoby zefektívnenia využitia peňazí, peňazí, ktoré v rezorte máme. V zmysle rozhodnutia vlády budú tieto úvahy do 30. 11. 2016 rozpracované do tzv. cestovnej mapy, kde bude jasne definovaná zodpovednosť za ďalší postup, ako aj časový plán, dokedy by sa mali tieto úlohy zrealizovať.
Treba si totiž uvedomiť, že v tomto prípade musí byť preskúmané a analyzované veľké množstvo dát a súvislostí. Treba preto detailne dohodnúť postup, kto, kedy a ako bude tieto dáta analyzovať, aby sme výstupy mali k dispozícii čo najskôr. Verím, že výsledky práce expertov budeme vedieť prezentovať v čo najkratšom čase a následne aplikovať do praxe, pretože, ako ste správne povedali, pozitívny výstup z týchto analýz malo potenciál nielen šetriť peniaze daňových poplatníkov, ale aj zlepšiť každodenné cestovanie pre veľké množstvo ľudí.
Ďakujem za pozornosť.
Skryt prepis

Zodpovedanie otázky

20.10.2016 o 14:58 hod.

Ing.

László Sólymos

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Zodpovedanie otázky 15:00

Tomáš Drucker
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán poslanec, dovoľte, aby som v mene pána ministra financií, ktorého dnes zastupujem, vám poďakoval za položenú otázku, a zároveň mi dovoľte prečítať odpoveď pána ministra Petra Kažimíra.
"Návrhy zmlúv uzatvárame v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov subjekty verejnej správy vrátane samosprávy ministerstvu financií nepredkladajú. Záväzky vyplývajúce z dodávateľsko-odberateľských vzťahov" vyplývajú, "vplývajú na dlh verejnej správy a ministerstvo financií disponuje údajmi predkladaných subjektami verejnej správy vrátane samosprávy uvádzaných vo finančných a účtovných výkazoch na pravidelnej báze. Za hospodárenie s verejnými prostriedkami zodpovedá štatutárny orgán subjektu verejnej správy, pričom je pri ich používaní povinný zachovávať hospodárnosť, efektívnosť a účinnosť ich použitia."
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Zodpovedanie otázky

20.10.2016 o 15:00 hod.

Tomáš Drucker

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Zodpovedanie otázky 15:02

Tomáš Drucker
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ešte raz mi dovoľte v mene pána ministra financií poďakovať za otázku a prečítať jeho odpoveď.
"Vážený pán poslanec, po ukončenom prvom kole revízie výdavkov, ktorej predmetom boli zdravotníctvo, doprava a informatizácia, Ministerstvo financií Slovenskej republiky spolu s ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu práve reštartuje revíziu výdavkov na vzdelávanie, kde sa bude takýmito otázkami podrobne zaoberať. Jej výsledky budú známe 30. apríla v priebežnej a 30. júna 2017 v záverečnej správe.
Jedným z princípov projektu Hodnota za peniaze je práca s kvalitnými údajmi, ktoré povedú k lepším rozhodnutiam vo verejnej politike. Takouto optikou sa budeme pozerať aj na výdavky a politiky v školstve."
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Zodpovedanie otázky

20.10.2016 o 15:02 hod.

Tomáš Drucker

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Zodpovedanie otázky 15:03

László Sólymos
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne za otázku. Tak podľa zákona o odpadoch a vykonávacej vyhlášky evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti sa údaje z evidencie ohlasujú ministerstvu raz ročne, a to do konca februára.
Na základe tejto skutočnosti ešte nie je možné, aby sme v súčasnosti vyhodnotili stav v plnení záväzných limitov zhodnocovania recyklácie odpadov z obalov v zmysle smernice 94/62 ES z obalov za rok 2016.
Ja tu mám údaje z Eurostatu za rok 2014 a máme vypočítaný predbežný výpočet na rok 2015, že ako sme na tom ako Slovenská republika. Tak nie sme na tom dobre. Kým, poviem vám príklad, kým Nemecko recyklovalo približne 65 %, tak my sme boli na 10 %. Za nami bolo už len Montenegro a Srbsko a to bolo v ’14. A v ’15. sme, sme výrazne zvýšili tú našu, náš podiel z roku 2014, to znamená, že sme podľa predbežných výsledkov, a ešte nemáme presné výpočty, my nemáme čísla z Eurostatu, ale podľa toho, čo sa odovzdávalo, je to okolo 20 %. Tak to znamená, z tých 10-11 % sme poskočili na 20, ale ešte stále aj s týmto výsledkom sme ešte stále za Rumunskom a proste za každým skoro, nie za, áno, sme takí štyri, štvrtí-piati odzadu. Takže je čo naprávať.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Zodpovedanie otázky

20.10.2016 o 15:03 hod.

Ing.

László Sólymos

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Prednesenie interpelácie 15:11

Jaroslav Baška
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne za slovo. Vážený pán predsedajúci, mám dve interpelácie. Obidve sú na pána ministra dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja. Tá prvá sa týka, podobne ako na hodine otázok som hovoril, riešenia, havarijného riešenia stavebnotechnického úseku komunikácie číslo I/9 v úseku Chocholná - Mníchova Lehota. Dovoľte mi, aby som túto interpeláciu teraz prečítal.
"Vážený pán minister, v súlade s čl. 80 Ústavy Slovenskej republiky a § 129 zákona o rokovacom poriadku si vám dovoľujem podať nasledovnú interpeláciu.
V mene širokej motoristickej verejnosti a občanov trenčianskeho regiónu jazdiacich po cestnej komunikácii č. I/9, po starom označení je to cesta I/50, vás chcem požiadať o odpoveď súvisiacu s riešením havarijného stavebnotechnického stavu tejto cestnej komunikácie medzinárodného významu cestnej siete E 572, úseku Chocholná - Mníchova Lehota. Trenčiansky samosprávny kraj už niekoľkokrát upozorňoval na havarijný stavebnotechnický stav cestnej komunikácie číslo I/9 Slovenskú správu ciest ako správcu tejto cesty. V roku 2014 bol zo strany Slovenskej správy ciest, Investičná výstavba a správa ciest Žilina, ako vlastníka cesty daný prísľub, že predmetný úsek bude zaradený do celkovej rekonštrukcie v rámci Operačného programu Doprava, čiže z toho starého programovacieho obdobia, a zo strany správcu komunikácie zabezpečíme..., a bude zabezpečené spracovanie projektovej dokumentácie.
Trenčiansky samosprávny kraj na základe osobných stretnutí so zástupcami Slovenskej správy ciest, Investičná výstavba, IVSC Žilina, na vlastné náklady v roku 2014, teda už v roku 2014 vypracoval projektovú dokumentáciu na rekonštrukciu križovatky ciest I/9, II/507 a III/1892 Trenčianska Turná - Trenčianske Stankovce, ktorú miestni obyvatelia nazývajú aj križovatkou smrti, nakoľko sa tu stalo niekoľko tragických dopravných nehôd, a podľa sčítania len v roku, z roku 2010 cez uvedený úsek cestnej komunikácie prešlo 12-tisíc vozidiel za 24 hodín a z toho až 5-tisíc nákladných.
Kompletná projektová dokumentácia na rekonštrukciu uvedenej križovatky bola aj s právoplatným stavebným povolením odovzdaná zástupcom Slovenskej správy ciest, IVSC Žilina, v januári 2015, čiže viac ako pred rokom, aby mohla byť zapracovaná do projektovej dokumentácie rekonštrukcie predmetného úseku cestnej komunikácie I/9. V priebehu roku 2015 nebola zo strany Slovenskej správy ciest dopracovaná ani projektová dokumentácia na rekonštrukciu tejto cesty, hoci bol zo strany zástupcov SSC, IVSC Žilina, daný prísľub, že bude predmetná projektová dokumentácia dokončená. Predmetný úsek cesty podlieha mýtnemu spoplatnenie vyhradenej kategórie motorových vozidiel a je zákonnou povinnosťou vlastníka cesty, teda Slovenskej správy ciest, IVSC Žilina, udržiavať pozemné komunikácie v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené.
Nakoľko Trenčiansky samosprávny kraj v poslednom období eviduje množstvo sťažností zo strany občanov Trenčianskeho kraja, ako aj zo strany širokej motoristickej verejnosti na nevyhovujúci stav uvedeného úseku cesty I/9, predkladám interpeláciu s cieľom urýchleného riešenia nevyhovujúceho stavu úseku cesty I/9, a to úseku Chocholná - Mníchova Lehota.
Ďakujem za odpoveď."
Moja druhá interpelácia sa týka zaradenia zastávky InterCity vlakov v krajskom meste Trenčín ako kľúčového dopravného centra Trenčianskeho samosprávneho kraja.
"Vážený pán minister, v súlade s čl. 80 Ústavy Slovenskej republiky a § 129 zákona o rokovacom poriadku si vám dovoľujem podať nasledovnú interpeláciu.
Trenčiansky samosprávny kraj je naklonený snahe vlády Slovenskej republiky zaradiť InterCity vlaky Železničnej spoločnosti Slovensko do prevádzky na trati Bratislava - Košice. Z informácií v médiách som sa dozvedel, že po znovuzavedení vlakov kategórie IC od decembra 2016 by malo byť práve krajské mesto Trenčín ako kľúčové dopravné centrum Trenčianskeho kraja vylúčené z grafikonu vlakovej dopravy ako zastávka pre tieto IC vlaky.
Trenčín je ako krajské mesto významnou nástupnou a výstupnou stanicou pre mnohých cestujúcich, a to najmä študentov, keďže sa v ňom nachádzajú dve vysoké školy a niekoľko stredných škôl. Mesto Trenčín je ako dopravná tepna z geografického hľadiska významným bodom aj pre zamestnávateľov a zahraničných investorov, ktorí zamestnávajú ľudí aj s presahom Trenčianskeho kraja. Trenčín je aj mestom, ktoré má tradíciu v rôznych športoch a má mnoho kultúrno-historických pamiatok, ktoré počas roka navštívi niekoľko desiatok tisíc návštevníkov. V súčasnom období stále prebieha modernizácia železničnej trate, ktorej súčasťou je aj železničná stanica v krajskom meste Trenčín.
Železničná spoločnosť Slovensko tvrdí, že z analýzy, ktorú v minulosti pripravila, vyplynulo, že bol malý záujem cestujúcich o nástup, resp. výstup v Trenčíne na InterCity vlaky. Jedným z dôvodov, a to si myslím, mohla byť práve chýbajúca zmodernizovaná železnica na rýchlosť 160 km/h. Zmodernizovanú železničnú trať vnímam ako jeden z podstatných faktorov, ktoré podnietia verejnosť využívať vlakovú dopravu, či pri dochádzaní do zamestnania, za vzdelávaním, za turizmom, alebo z iných dôvodov. Vo všetkých týchto prípadoch zohráva práve krajské mesto Trenčín úlohu dopravného uzla.
Železničná spoločnosť Slovensko ďalej tvrdí, že chce konkurovať iným vlakovým spojom skrátením času prepravy z Bratislavy do Košíc, resp. naspäť. Myslím si, že jedno zastavenie navyše v krajskom meste Trenčín nespôsobí úbytok cestujúcich, ale skôr naopak, zastavením sa umožní využívať InterCity vlaky viacerými cestujúcimi, čo prinesie na konci dňa Železničnej spoločnosti Slovensko ďalšie príjmy. Z vyššie uvedených dôvodov si vás dovoľujem požiadať o prehodnotenie predbežného zámeru vylúčenia stanice v krajskom meste Trenčín pre zastavovanie IC vlakov z grafikonu tak, aby sa početná cestujúca verejnosť mohla bez problémov dostať do cieľa svojho záujmu, ktorým je náš kraj a krajské mesto Trenčín.
Ďakujem za odpoveď."
Vážený pán predsedajúci, skončil som.
Skryt prepis

Prednesenie interpelácie

20.10.2016 o 15:11 hod.

Ing.

Jaroslav Baška

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video