40. schôdza

16.9.2021 - 7.10.2021
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

23.9.2021 o 15:01 hod.

PhDr.

Štefan Kuffa

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Doplňujúca otázka / reakcia zadávajúceho 14:51

Štefan Kuffa
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Mali sme to také obdobné aj pre chvíľou, ale, pán minister, treba sa zamyslieť, však bol to váš predchodca minister, ale naozaj racionálne pristupovať k tomu a zamyslieť potom aj nad tým, že či potom tá vakcína bola správna ako vybraná, keď vlastne väčšinu tých vakcín sme vrátili späť. Alebo to bolo potom spôsobené tou antikampaňou, ktorá bola spustená voči Sputniku V? Lebo aj to mohlo veľmi veľa ľudí odradiť, ale kým to prišlo na to, že tí občania mali možnosť sa dostať ako k tej očkovacej látke, tak bolo vidno, že v priebehu tých týždňov alebo mesiacov, ako klesal záujem zo strany aj pacientov, ktorí by sa zaočkovali Sputnikom V. Ale na začiatku, samozrejme, to bolo, keď to bolo skoro na jar, možno koncom zimy, kde ten záujem zo strany našich občanov, slovenských občanov, bol vysoký o túto vakcínu Sputnika V.
Samozrejme, každý má iný dôvod rozhodnúť pre ktorúkoľvek vakcínu, ale aj v tej variabilite, ktorá tuná je, aby jednak aj tí občania mali možnosť medzi tými vakcínami si vybrať, ale zase na druhej strane, aby aj ministerstvo zdravotníctva racionálne pristupovalo k tomu, aby sme zbytočne neobjednávali vakcíny také, ktoré my jednak musíme uskladňovať, kopec roboty je administratívnej s tým, samozrejme, náklady na uskladnenie, ktoré som pred chvíľou ako spomínal v tých Šarišských Michaľanoch, to sú tiež prostriedky vynaložené ministerstva zdravotníctva a Slovenskej republiky a recipročne ich vrátiť ako naspäť. Nedáva to logiku, aby my sme potom v podstate takéto vakcíny vôbec dovážali k nám na Slovensko, resp. ak dovezieme takú očkovaciu látku, aby tá logistika bola oveľa flexibilnejšia a rýchlejšia, aby sa dostala k tým, ku ktorým sa má dostať.
Skryt prepis

Doplňujúca otázka / reakcia zadávajúceho

23.9.2021 o 14:51 hod.

PhDr.

Štefan Kuffa

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:51

Vladimír Lengvarský
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Čo sa týka uskladňovania vakcín, je jedno akých, tak na to je zazmluvnený subjekt hospodárskej mobilizácie IMUNA PHARM Šarišské Michaľany, to znamená, že tá je pripravená a má to dané naším mobilizačným rozhodnutím. To znamená, je jedno, aké vakcíny tam uskladňujeme. Uskladňujeme tam všetky vakcíny, ktoré to potrebujú, a myslím si, že počet vakcín a ich frekvencia, ktorú dostávame na Slovensko, zodpovedá tomu, čo potrebujeme, prípadne tomu, aby sme mohli spustiť očkovanie potom, preočkovanie, treťou dávkou. Ďakujem.
Skryt prepis

23.9.2021 o 14:51 hod.

brig. gen. MUDr. MPH

Vladimír Lengvarský

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:55

Veronika Remišová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem, vážený pán predsedajúci.
Vážený pán poslanec, dovoľte mi odpovedať v mene ministra dopravy Andreja Doležala. Plne si uvedomujem dôležitosť a potrebu čo najrýchlejšieho prepojenia diaľnic D1 a D4 križovatkou Ivanka sever a ako NDS, tak aj naše ministerstvo pre dosiahnutie tohto cieľa robí maximum.
Čo bráni samotnému prepojeniu týchto diaľnic, je potreba zdvihnutia nivelety na samotnej D1. NDS vyhlásila v uplynulých týždňoch verejné obstarávanie pre stavbu D1 Bratislava - Triblavina - rozšírenie. Ako som už niekoľkokrát uviedol v rámci verejných diskusií, ako aj v rámci mimoriadneho výboru pre hospodárske záležitosti, táto súťaž je v súčasnosti jediným legitímnym a zákonným spôsobom, ako prepojenie zrealizovať v čo najkrajšom možnom čase.
Preskúmali sme možnosti pridania stavebných prác na stavbe D1 koncesionárom PPP projektu D4R7 formou dodatku ku koncesnej zmluve, avšak predmetné nie je v súlade s platným a účinným zákonom o verejnom obstarávaní. Tento nesúlad so zákonom nám potvrdil aj samotný Úrad pre verejné obstarávanie vo svojom písomnom stanovisku v apríli 2018, v ktorom jasne uviedol, že pridaním stavby D1 do koncesnej zmluvy by sa zmenil charakter koncesnej zmluvy, čím by došlo k porušeniu zákona. Okrem tejto možnosti sme spolu s NDS preskúmali aj možnosť postupovať priamym rokovacím konaním. Táto možnosť bola taktiež zamietnutá, pretože neboli kumulatívne naplnené podmienky, ktoré zákon pre využitie takéhoto postupu ustanovuje.
V tejto súvislosti teda uvádzam, že najrýchlejším, najefektívnejším riešením je verejné obstarávanie, ktoré bolo Národnou diaľničnou spoločnosťou vyhlásené. Budeme vyvíjať maximálne úsilie pre akceleráciu všetkých procesov verejného obstarávania v rámci minimalizácie časových lehôt v takom rozsahu, ako to bude možné. Súčasne po skončení verejného obstarávania budeme spolu s NDS aktívne spolupracovať s víťazným uchádzačom na tom, aby predpokladané lehoty výstavby boli v záujme dosiahnutia nášho cieľa, a to čo najskoršieho dosiahnutia prepojenia D4 a D1, čo najkratšie.
Stavba diaľnice D1 bude realizovaná za plnej premávky, a to na úseku, na ktorom denne prejde viac ako 50-tisíc vozidiel, preto si dovolím tvrdiť, že je to jedna z najnáročnejších infraštruktúrnych stavieb, ktoré boli v rámci SR realizované. Ako prvé budú realizované obchádzkové trasy, aby títo mohli plynulo aj počas zlyhania nivelety D1 týmto úsekom prechádzať.
Uvedomujem si, že prioritou v rámci tohto križovania diaľnice je zabezpečiť ich vzájomné prepojenie, preto sme aj etapizáciu výstavby a odovzdávanie stavby do užívania nastavili tak, aby prepojenie diaľnic bolo realizované v prvej etape.
Ja ako minister dopravy by som si spomedzi všetkých najviac želal, aby bolo možné túto križovatku zrealizovať rýchlejšie, zabezpečiť toto prepojenie skôr, ale nie je možné, aby som sa za týmto účelom uchýlil k porušeniu platných a účinných právnych predpisov. V súčasnosti je veľmi populárne a ľúbivé navrhovať rôzne spôsoby riešenia tejto situácie bez toho, aby dotyčné osoby následne za takéto rozhodnutia v budúcnosti niesli zodpovednosť.
S mojím tímom sme nastavení tak, že budeme akcelerovať všetky procesy v rámci verejného obstarávania a výstavby v maximálnej možnej miere. Sme otvorení akejkoľvek prínosnej diskusii a kvalifikovaným návrhom za podmienky, že tieto budú v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi.
Minister dopravy.
Skryt prepis

23.9.2021 o 14:55 hod.

Mgr. art. M.A., ArtD.

Veronika Remišová

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:58

Marek Šefčík
Skontrolovaný text
Ja sa iba chcem poďakovať pánovi ministrovi za odpoveď a, pani ministerka, ďakujem za to, že ste to predniesli. Vďaka. (Reakcia ministerky: "Ďakujem veľmi pekne.")
Skryt prepis

23.9.2021 o 14:58 hod.

Mgr.

Marek Šefčík

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

14:58

Jaroslav Naď
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, pán predsedajúci. Vážený pán poslanec, nech sa páči, odpoveď od pána ministra Vlčana.
Vážený pán poslanec, od akreditácie, ktorú má pôdohospodárska platobná agentúra dočasne pozastavenú, závisí, ako sa bude revitalizovať slovenské poľnohospodárstvo. V priebehu tohto roka došlo k návrhu Bruselu na 25-percentné krátenie investičných podpôr. Pokiaľ dôjde k plnej akreditácii PPA, veríme, že bude prehodnotené aj spomínané 25-percentné krátenie. Najbližšie dni a týždne ukážu, ako to bude na Slovensku ďalej s eurodotáciami do pôdohospodárstva.
Celý proces okolo akreditácie PPA sa začal kauzou Dobytkár. Nie je to kauza súčasného vedenia rezortu ani súčasného vedenia PPA a ani súčasnej vlády. Je to kauza vlády Roberta Fica, kauza vlády Petra Pellegriniho a kauza Slovenskej národnej strany. Dôvodom pozastavenia platieb bol nesúlad metodiky na vyhodnocovanie žiadostí a projektov s opatreniami zo zistení auditov Európskej komisie a certifikačného orgánu a podozrenia z možných machinácií s európskymi peniazmi.
Súčasný stav v PPA je taký, že je spracovaná metodika na vyhodnocovanie žiadostí a projektov, je pripravená a prebieha finalizácia v spolupráci s ministerstvom a spoločnosťou PricewaterhouseCoopers (PwC). Spustenie spracovania pozastavených žiadostí sa očakáva do konca tohto mesiaca. Následné spracovanie všetkých otvorených žiadostí do decembra 2021. V decembri 2021 začne agentúra s výplatou pol miliardy eur priamych platieb, pričom 80 % z nich bude vyplatených do konca roka 2021. Uvoľnenie predmetných platieb je priamo závislé od ukončenia procesu akreditácie, čo očakávame po 15. októbri tohto roka.
Ďakujem za pozornosť.
Skryt prepis

23.9.2021 o 14:58 hod.

PhDr. PhD.

Jaroslav Naď

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

15:01

Štefan Kuffa
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem, pán minister, za odpoveď. Je to otázka na ministra pôdohospodárstva, vy mi na to neodpoviete, ale, viete, ste spomenuli tu a ste to prečítali, že tá kauza Dobytkár, ktorá je tuná, vzhľadom k tomu neni vyplatené tieto dotácie, ktoré boli ako schválené, ale ako k tomu prídu tí drobní farmári?
Viete, ja aj rozumiem na jednej strane, že je problém s tou akreditáciou PPA-čky, počúvame to tuná už rok a pol okolo toho. Ale v konečnom dôsledku, ja, dá sa povedať, že som z vidieka, z východného Slovenska a na východe a stred Slovenska, stredoslovenský a východoslovenský kraj, tak naozaj je to problém. A konečne tí drobní farmári alebo drobní podnikatelia majú schválené nejaké tie projektíky, lebo to nie sú veľké peniaze, to nie je taká kauza, jak je ten Dobytkár a nakoniec títo malí farmári nemajú vyplatené tieto peniaze a ťahá sa to, to nie je, viete, že nejaká otázka týždňa alebo dvoch, ale títo, tieto malé firmy a títo farmári sú závislí ako na tom. Teraz, keď si kúpil taký traktor, jak ho má splácať? Alebo, ja neviem, kúpil si nejakú mašinu, ktorú potrebuje. Z čoho to má splácať ten farmár, keď rátal aj s tou dotáciou? Lebo zazmluvnené to majú tí ľudia, jednoducho ľudia sa pýtajú, že kedy to bude a stále nič.
Prepáčte, je to ťažká otázka na vás, je to tak na ministra pôdohospodárstva.
Skryt prepis

23.9.2021 o 15:01 hod.

PhDr.

Štefan Kuffa

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

15:01

Jaroslav Naď
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. No nie je to ťažká otázka ani na mňa, je to jednoduchá logika.
Európska únia pozastavila platby kvôli tomu, že je tu podozrenie na závažné korupčné konanie za bývalej vlády a pokiaľ sa nastavia tak mechanizmy, aby to korupčné konanie sa už nemohlo opakovať v budúcnosti, tak nám uvoľnia peniaze, a to očakávame naozaj v horizonte najbližších týždňov.
Odpoveď pre malých farmárov, pre vaše pocity voči nim ja zdieľam, samozrejme, že to pre nich nie je ľahká situácia, ale jednoducho oni si sami musia uvedomiť, či ešte v budúcnosti budú voliť takých zlodejov, ako volili v minulosti, ktorí im rozkradli peniaze z európskych fondov, ktoré mali ísť do ich pôdohospodárstva. To je jednoduchá otázka a jednoduchá odpoveď.
Verím, že tí ľudia, ktorí stoja za kauzou Dobytkár, nielenže už to nebudú môcť nikdy zopakovať, ale že strávia dlhé roky vo väzení, lebo kvôli nim práve majú problémy malí poľnohospodári z východného Slovenska a z celého Slovenska.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

23.9.2021 o 15:01 hod.

PhDr. PhD.

Jaroslav Naď

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

15:01

Vladimír Lengvarský
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne.
Vážený pán predsedajúci, vážený pán poslanec, takisto si dovolím prečítať odpoveď pani ministerky kultúry.
Múzeum Slovenského národného povstania čakajú organizačné zmeny, preto v jeho čele je potrebné vedenie, ktoré tieto zmeny uvedie do života. Podľa zámeru ministerstva kultúry, digitalizačné centrum múzea prejde pod odbornú správu Slovenskej národnej galérie, ktorá má dlhoročné skúsenosti s riadením digitalizácie predmetov kultúrnej hodnoty v Bratislave a vo Zvolene. Zároveň národná expozícia Auschwitz - Birkenau bude presunutá pod správu Múzea holokaustu v Seredi, kde podľa názoru odborníkov obsahovo patrí.
Riaditeľom alebo riaditeľkou múzea Slovenského národného povstania musí byť človek, ktorý zabezpečí riadny chod inštitúcie, bude spĺňať všetky náležitosti, ktoré mu ukladá zákon či interné pravidlá.
Keďže zriaďovateľom Múzea Slovenského národného povstania je ministerstvo kultúry, jeho riaditeľ musí zabezpečiť tiež realizáciu rozhodnutí Ministerstva kultúry Slovenskej republiky do chodu organizácie.
Súčasné vedenie múzea tak, bohužiaľ, nekoná a prichádza aj k viacerým pochybeniam pri riadení múzea, preto bolo ministerstvo kultúry nútené pristúpiť k tomuto kroku.
Medzi hlavné dôvody a pochybenia súčasného vedenia Múzea Slovenského národného povstania patrí nesplnenie si základnej úlohy štatutára múzea, ktorým je ochrana predmetov kultúrnej hodnoty. Sekcia kultúrneho dedičstva Ministerstva kultúry Slovenskej republiky ako odborný orgán si vyžiadala od všetkých múzeí a galérií zriadených orgánmi štátnej správy informácie o výkone odbornej revízie ich zbierkových predmetov. Na základe získaných informácií o zbierkových predmetoch bolo Múzeum Slovenského národného povstania medzi 24 múzeí hodnotené ako jedno z najhorších v plnení základných funkcií múzea, pre ktoré bolo zriadené v zmysle príslušných zákonov.
Múzeum nemá vykonanú komplexnú odbornú revíziu zbierkových predmetov, ktorú má robiť každé tri roky. Generálny riaditeľ Múzea Slovenského národného povstania odignoroval zásadné rokovanie s príslušnými sekciami ministerstva kultúry o príprave rozpočtu na rok 2022.
Ďalším dôvodom je skutočnosť, že doposiaľ nezabezpečil obnovenie akreditácie vzdelávacieho centra Múzea Slovenského národného povstania. O poverení výkonov funkcie nového riaditeľa alebo riaditeľky budeme verejnosť následne informovať.
Ďakujem za pozornosť.
Skryt prepis

23.9.2021 o 15:01 hod.

brig. gen. MUDr. MPH

Vladimír Lengvarský

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

15:01

Vladimír Lengvarský
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne.
Vážený pán poslanec, vyšetrovania vzoriek u dotknutej populácie tzv. ľudský biomonitoring obyvateľov v obciach v okolí Chemka Strážske či v časti odkaliska Poša je možné realizovať pod záštitou ministerstva zdravotníctva v spolupráci s Úradom verejného zdravotníctva, príslušnými regionálnymi úradmi verejného zdravotníctva a Slovenskou zdravotníckou univerzitou, ktorá v predmetnej veci poskytuje ministerstvu zdravotníctva odbornú súčinnosť. Spolu s expertmi k danej problematike boli vypracované podklady, akým spôsobom predmetnú vec zabezpečiť spolu s odhadom finančných nákladov. Samotnú realizáciu by potom vykonala Slovenská zdravotnícka univerzita.
V dôsledku vyhlásenia mimoriadnej situácie na území Košického a Prešovského kraja dňa 22. 1. 2020 v súvislosti s ekologickou haváriou v areáli lesnej obory v lokalite Chemko Strážske vyplynula pre rezort zdravotníctva nasledovná úloha, ktorej návrh je tzv. realizácia ľudského biomonitoringu.
Cieľom je zmapovanie súčasného stavu dotknutej populácie z hľadiska expozície PCB látkami a kontrola účinnosti sanačných opatrení v dotknutom území po sanácii kritického územia len v prípade, že k sanácii dôjde, inak by opätovný biomonitoring nemal význam.
Význam: Ľudský biomonitoring je jediný nástroj na meranie záťaže obyvateľstva chemickými látkami a zároveň plní kontroly účinnosti sanačných opatrení. Vyšetrenie vzoriek biologického materiálu nám poskytne informácie o úrovni expozície obyvateľstva PCB látkami.
Dotknuté územie: Okresy Michalovce, Vranov nad Topľou, Trebišov, Humenné, spolu 54 obcí.
Časový rámec: V roku 2021 až ´22 navrhujeme vykonať odber biologického materiálu dotknutej populácie, ide o tisíc dobrovoľníkov v dotknutých okresoch.
Druhá fáza: Vykonať ľudský biomonitoring maximálne do päť rokov od zrušenia mimoriadnej situácie s cieľom overiť trend expozície obyvateľstva v nadväznosti na realizáciu sanačných opatrení.
Finančný rámec: 2001 - 2002 asi 250-tisíc eur - odber materiálu, analýzy, spracovanie, vyhodnotenie interpretácie vo vzťahu k časovej expozícii v priebehu dvadsiatich rokov.
Druhá fáza: Päť rokov od zrušenia mimoriadnej situácie, do päť rokov od zrušenia mimoriadnej situácie, takisto 250-tisíc eur približne, to isté, odber materiálu, analýzy, spracovanie, vyhodnotenie, modelovanie prípadne medializácia.
Inštitúcia zodpovedná za realizáciu je Slovenská zdravotnícka univerzita v súčinnosti s ministerstvom zdravotníctva, Úradom verejného zdravotníctva a dotknutými regionálnymi úradmi verejného zdravotníctva.
Oddelenie environmentálnej medicíny Slovenskej zdravotníckej univerzity a oddelenie toxikologických organických polutantov Lekárskej fakulty Slovenskej zdravotníckej univerzity vykonávajú tento biomonitoring v okrese Michalovce a priľahlých územiach viac ako dvadsať rokov.
Rezort zdravotníctva môže uskutočniť úzky biomonitoring v dotknutých obciach v prípade, že ministerstvo financií alokuje finančné zdroje na jeho realizáciu, o čom sa v súčasnosti rokuje.
Ďakujem.
Skryt prepis

23.9.2021 o 15:01 hod.

brig. gen. MUDr. MPH

Vladimír Lengvarský

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie 15:25

Igor Hus
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem, pán predsedajúci.
Vážený pán predsedajúci, dovoľte, aby som ako spravodajca gestorského výboru predniesol informáciu 628 a o výsledku prerokovania návrhu skupiny poslancov Národnej rady Slovenskej republiky na vyslovenie nedôvery členovi vlády Slovenskej republiky Romanovi Mikulcovi, poverenému riadením Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, tlač 628, vo výboroch Národnej rady Slovenskej republiky.
Predseda Národnej rady Slovenskej republiky svojím rozhodnutím č. 646 z 23. júla 2021 pridelil návrh skupiny poslancov Národnej rady Slovenskej republiky na vyslovenie nedôvery členovi vlády Slovenskej republiky Romanovi Mikulcovi, poverenému riadením Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, tlač 628, na prerokovanie všetkým výborom Národnej rady Slovenskej republiky okrem Mandátového a imunitného výboru Národnej rady Slovenskej republiky, Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre nezlučiteľnosť funkcií, Výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre európske záležitosti, Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Národného bezpečnostného úradu, Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Slovenskej informačnej služby, Osobitného kontrolného výboru Národnej rady Slovenskej republiky na kontrolu činnosti Vojenského spravodajstva a Výboru Národnej rady Slovenskej republiky na preskúmanie rozhodnutí Národného bezpečnostného úradu do určeného termínu konania schôdze Národnej rady Slovenskej republiky.
Predseda Národnej rady Slovenskej republiky zároveň určil, aby Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť ako gestorský výbor pripravil na schôdzu Národnej rady Slovenskej republiky správu o výsledku prerokovania uvedeného návrhu vo výboroch Národnej rady Slovenskej republiky.
Predložený návrh skupiny poslancov, tlač 628, prerokovali: 23. júla 2021 Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre ľudské práva a národnostné menšiny, 24. júla 2021 Ústavnoprávny výbor Národnej rady Slovenskej republiky, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre financie a rozpočet, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre pôdohospodárstvo a životné prostredie, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre hospodárske záležitosti, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre vzdelávanie, vedu, mládež a šport, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre zdravotníctvo, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre verejnú správu a regionálny rozvoj, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre kultúru a médiá, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť.
Uvedené výbory neprijali uznesenie z dôvodu, že predložený návrh uznesenia nezískal potrebný súhlas nadpolovičnej väčšiny všetkých poslancov podľa čl. 88 ods. 2 Ústavy Slovenskej republiky v spojení s § 52 ods. 4 zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov.
Zahraničný výbor Národnej rady Slovenskej republiky a Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre sociálne veci o predmetnom návrhu nerokovali, pretože podľa § 52 ods. 2 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov neboli uznášaniaschopní.
Návrh správy o výsledkoch prerokovania návrhu skupiny poslancov Národnej rady Slovenskej republiky na vyslovenie nedôvery členovi vlády Slovenskej republiky Romanovi Mikulcovi, poverenému riadením Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, tlač 628, prerokoval Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť na 36. schôdzi 24. júla 2021. Správa výboru nebola schválená, keďže návrh správy nezískal súhlas potrebnej väčšiny členov výboru.
Predseda výboru Národnej rady Slovenskej republiky pre obranu a bezpečnosť ma poveril, aby som na schôdzi Národnej rady Slovenskej republiky informoval o výsledku prerokovania návrhu skupiny poslancov Národnej rady Slovenskej republiky na vyslovenie nedôvery členovi vlády Slovenskej republiky Romanovi Mikulcovi, poverenému riadením Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, tlač 628, a poslancov Igora Husa, Marcela Mihalika a Lukáša Kyselicu, aby plnili úlohu spravodajcov..
Pán predsedajúci, skončil som. Otvorte, prosím, rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie

23.9.2021 o 15:25 hod.

Mgr.

Igor Hus

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video