90. schôdza

2.5.2023 - 25.5.2023
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Vystúpenie

9.5.2023 o 9:08 hod.

Mgr. art. M.A., ArtD.

Veronika Remišová

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:51

Ján Szőllős
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem za slovo.
Ja chcem len poznamenať, že by som bol rád, keby sme sa takpovediac odosobnili od súčasného ministra a ministerstva, lebo zmena kompetencií, zmena kompetencií sa bude týkať aj budúceho ministra a budúceho ministerstva. A takáto zmena kompetencií je fakt takmer na zrušení ministerstva životného prostredia. Uvedomte si, možno vy budete mať ministra životného prostredia v ďalšom období s obmedzenými kompetenciami, myslím si, že to nie je dobré pozmeňovacím návrhom takýmto výrazným spôsobom meniť kompetencie. Prosím vás, aby ste to nerobili, je to nehorázne, nie je to dobré pre budúcnosť Slovenska, aby na jednom úrade, ktorý navrhuje stavby a schvaľuje stavby, zároveň posudzovali aj vplyv na životné prostredie. Však tam budú v konflikte záujmov. Uvedomte si, čo robíte, budú v konflikte záujmov, to nie je možné takto urobiť. Bez ohľadu na to... A také osobné veci týkajúce sa ďalších oblastí životného prostredia tu boli zbytočne spomenuté, lebo sa netýkajú tohoto. Toľko chcem povedať k tomu.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

5.5.2023 o 14:51 hod.

RNDr. Mgr. CSc.

Ján Szőllős

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:53

Miloš Svrček
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne, pán poslanec, za tvoje vystúpenie. Si tu vykreslil, že aká bola činnosť a aké boli aktivity ministerstva životného prostredia v posledných rokoch. Dnes... Tiež včera pán minister vystúpil v rozprave a povedal, že bude sledovať, ako kto je zodpovedný za všetky svoje kroky, tak aj my budeme sledovať, ako kto bol zodpovedný za kroky, ktoré robil na ministerstve životného prostredia posledné tri roky.
A ja sa trošku tak aj smejem a dvíham obočie nad tým, ako niekto tuná rozpráva, že, alebo vystupuje, že prečo prichádzame s poslaneckým návrhom a prečo prichádzame s pozmeňujúcimi návrhmi. No, len na rozdiel od tých, ktorí riešili, v úvodzovkách, reformu národných parkov a prišli s poslaneckým návrhom, nebol to vládny návrh, ale s poslaneckým návrhom, tak ja som videl tie stretnutia s odbornou verejnosťou v tých regiónoch. Však vám išli pomaly hlavy odtrhnúť tí ľudia, keď čítali tie návrhy, keď ste ich akože chceli presviedčať. Ja som videl tie diskusie. My sme mali pracovné diskusie, pracovné skupiny so ZMOS-om, s úniou miest, so zamestnávateľmi a to boli úplne iné diskusie, ako ste mali vy tie diskusie. Takže, páni, nemáte rovnaký meter, trošku sa pozrite aj do toho zrkadla a potom môžete mudrovať a potom nás môžete tuná poučovať, že ako to máme robiť.
A tento návrh je veľmi potrebný, pretože najväčší problém je ten, že rezort životného prostredia nemá k dnešnému dňu žiadne nové kapacity ani prostriedky na zvládnutie integrovaných konaní o EIA, o posudzovaní vplyvov na životné prostredie. Oni nerobili žiadne kroky, takže preto sa musí riešiť táto situácia, pretože veľmi dobre viete, že od 1. 4. 2024 bude účinný nový stavebný zákon, nová stavebná legislatíva, tak nestrašte!
Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

5.5.2023 o 14:53 hod.

JUDr. Mgr. PhD., LL.M.

Miloš Svrček

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 14:55

Ľuboš Krajčír
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne, pán predsedajúci, za slovo. Vám, kolegovia, ďakujem za faktické. Osobne by som sa poďakoval pánovi Sólymosovi, Szőllősovi, prepáčte. (Prerušenie vystúpenia predsedajúcim.)

Pčolinský, Peter, podpredseda NR SR
Solymós bol bývalý minister životného prostredia.

Krajčír, Ľuboš, poslanec NR SR
Ospravedlňujem sa, je to pre mňa komplikovanejšie meno. Som rád, že uznávate, že naozaj a máme sa od toho ale odosobniť. No, mne sa nedá odosobniť od toho, že pán minister Budaj zlyhal a zlyhalo pod vedením jeho celý environrezort, čo sa týka posudzovania vplyvov na životné prostredie, preto my potrebujeme a inú možnosť ani nevidím, aby sa to presunulo na tie stavebné úrady, aby sa naozaj nediali také zvrátenosti, aké sa udiali v tej Demänovskej doline. Ale nebavme sa... (Reakcia z pléna.) Ako iné? Veď to je... (Reakcia z pléna. Prerušenie vystúpenia predsedajúcim.)

Pčolinský, Peter, podpredseda NR SR
Pán spravodajca, môžte sa kedykoľvek prihlásiť ako spravodajca.

Krajčír, Ľuboš, poslanec NR SR
Viete, takže som rád, že uznávate, že zlyhal pán Budaj. Žiaľbohu, ale nemôžme sa od toho odosobniť.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

5.5.2023 o 14:55 hod.

PhDr.

Ľuboš Krajčír

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 14:57

Jaromír Šíbl
 
90. schôdza NR SR - 5.deň - A. dopoludnia
 

9:02

Veronika Remišová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne, pán predsedajúci. Vážené panie poslankyne, vážení páni poslanci, na rokovanie Národnej rady Slovenskej republiky predkladám vládny návrh zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 95 o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých návrhov zákonov.
Návrh bol vypracovaný na základe legislatívnych úloh. Cieľom návrhu zákona je reagovať na aplikačné problémy v praxi, zlepšovať kvalitu elektronických služieb za účelom dohliadnuť na kvalitu týchto služieb občanom a podnikateľom, znížiť náročnosť ich poskytovania pre občanov a podnikateľov, a teda aj pre bežného používateľa.
Čo by som chcela vypichnúť v tomto zákone, je, novelizuje sa ním aj zákon 305, ktorým sa okrem iného upúšťa od, podľa môjho názoru, nezmyselného poplatku za zvýšenie kapacity elektronickej schránky pre iné orgány, ako sú orgány verejnej moci, napr. pre advokátov, podnikateľov, ktorí musia povinne komunikovať so súdmi, ale, samozrejme, aj pre bežných občanov, ktorí už nebudú musieť žiadať o zvýšenie kapacity elektronickej schránky a pri každej žiadosti o zvýšenie platiť za jedno giga 10 eur. Toto robilo zo štátneho emailu jednu z najdrahších emailových, emailových služieb.
Takisto návrh má za cieľ precizovať kompetencie vládnej jednotky CSIRT MIRRI, posilniť kybernetickú bezpečnosť a takisto aj ruší aj obmedzenia kapacity, to znamená, že doteraz štátna schránka, štátny email na slovensko.sk mal obmedzenú kapacitu, teraz tieto obmedzenia rušíme, pretože sú nezmyselné.
Vážené dámy, vážení páni, som presvedčená, že táto novela o informačných technológiách vo verejnej správe a s tým aj súvisiaca novela zákona o e-Governmente prinesie očakávané zmeny v elektronických službách štátu, najmä v ich kvalite, tak aby sa dali jednoducho používať, boli pre občana zrozumiteľné, nie problematické, zdĺhavé alebo inak komplikované.
Taktiež upustenie od poplatku za zvýšenie kapacity elektronickej schránky môže pomôcť motivácii občanov a podnikateľov k elektronickej komunikácii so štátom a tým aj ďalej eliminovať listinnú podobu vydávaných elektronických úradných dokumentov.
Ďakujem vám za pozornosť a dovoľujem si vás požiadať o podporu tohto návrhu zákona.
Ďakujem.
Skryt prepis

9.5.2023 o 9:02 hod.

Mgr. art. M.A., ArtD.

Veronika Remišová

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

9:05

Martina Brisudová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážení prítomní, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre verejnú správu a regionálny rozvoj ma uznesením určil za spravodajkyňu k návrhu zákona (tlač 1561). V súlade s § 73 ods. 1 zákona o rokovacom poriadku podávam v prvom čítaní spravodajskú informáciu o predmetnom návrhu zákona.
Návrh zákona spĺňa náležitosti podľa rokovacieho poriadku a legislatívnych pravidiel tvorby zákonov. Zo znenia uvedeného návrhu zákona je zrejmý účel navrhovanej úpravy.
Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z § 73 zákona o rokovacom poriadku, odporúčam, aby Národná rada po všeobecnej rozprave uzniesla sa na tom, že návrh zákona prerokuje v druhom čítaní.
V súlade s rozhodnutím predsedu Národnej rady navrhujem, aby návrh zákona prerokovali Ústavnoprávny výbor Národnej rady a Výbor Národnej rady pre verejnú správu a regionálny rozvoj. Za gestorský výbor navrhujem Výbor Národnej rady pre verejnú správu a regionálny rozvoj. Odporúčam, aby predmetný návrh zákona výbory prerokovali do 30 dní, v gestorskom výbore do 32 dní od prerokovania návrhu zákona v Národnej rade v prvom čítaní.
Pán predsedajúci, otvorte, prosím, všeobecnú rozpravu.
Skryt prepis

9.5.2023 o 9:05 hod.

Mgr.

Martina Brisudová

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie 9:08

Veronika Remišová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem veľmi pekne, vážený pán predsedajúci. Vážené pani poslankyne, páni poslanci, na rokovanie Národnej rady predkladám vládny návrh, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 539 o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov.
Návrh zákona bol vypracovaný ako iniciatívny materiál na základe záväzkov vlády Slovenskej republiky v oblasti zlepšenia procesov a strategického plánovania podpory regionálneho rozvoja.
Návrh zákona sa predkladá na základe potreby prepojenia legislatívnej úpravy podpory regionálneho rozvoja a nástrojov implementácie fondov Európskej únie. V roku 2008 vznikol systematický problém v dosahovaní cieľov politiky regionálneho rozvoja, ktorým je znižovanie regionálnych rozdielov, vzhľadom na paralelné a neprepojené strategické plánovanie implementácie fondov Európskej únie, ktoré by mali byť len doplnkovým nástrojom politiky regionálneho rozvoja.
Vyššie spomenutý stav v praxi sa preukazuje napríklad prípravou duplicitných regionálnych strategických dokumentov v programovom období 2014 a ´20, ktoré podľa zákona č. 539 o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov vznikali tzv. programy hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja krajov a podľa zákona o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov to boli tzv. regionálne integrované územné stratégie, pričom obe úrovne dokumentov mali odlišné procesy schvaľovania, implementácie a monitorovania, čo bola v zásade duplicita a taký byrokratický, byrokratická nadpráca. Chýbajúce prepojenie procesov implementácie fondov Európskej únie na procese podpory regionálneho rozvoja, územné riadiace štruktúry a dokumenty v konečnom dôsledku viedlo k nemožnosti nastavenia nedopytového mechanizmu implementácie integrovaných územných investícií, čo v tomto programovom období meníme a podľa toho nastavujeme aj zákon o podpore regionálneho rozvoja.
Čiže cieľom návrhu zákona je zakotvenie niektorých mechanizmov vo vzťahu už k existujúcej právnej úprave zákona o príspevkoch z fondov Európskej únie. Spresňujú sa činnosti Rady partnerstva, Kooperačnej rady udržateľného mestského rozvoja, ktorých cieľom je implementácia mimo dopytového výberu projektov prostredníctvom integrovaných územných stratégií a investícií.
V zásade, aby som to jednoducho zhrnula, dopytový, dopytový systém v eurofondoch pre 2,2 mld. meníme na systém, kedy regióny budú samé rozhodovať o tom práve cez strategické plánovanie, čo chcú podporiť, kde chcú dať peniaze a ktoré projekty sú pre nich prioritné.
Zároveň sa umožní aj efektívnejšie poskytovanie dotácií, ktoré bude môcť flexibilnejšie reagovať na dopyt žiadateľov. Navýšia sa flexibilné prostriedky pričlenené na výzvu, predĺži sa lehota na predkladanie žiadostí o dotáciu.
Tento návrh má negatívne rozpočtovo zabezpečené vplyvy na rozpočet
verejnej správy, pozitívne sociálne vplyvy.

Návrh zákona je v súlade s Ústavou Slovenskej republiky, ústavnými zákonmi a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Vážené dámy, vážení páni, som presvedčená, že táto novela prispeje k zlepšeniu procesov podpory regionálneho rozvoja a implementácie fondov Európskej únie s cieľom vyrovnávania regionálnych rozdielov a naplnenia programového vyhlásenia vlády.

Ďakujem vám a dovoľujem si vás požiadať o podporu tohto návrhu zákona. Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie

9.5.2023 o 9:08 hod.

Mgr. art. M.A., ArtD.

Veronika Remišová

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie 9:11

Martina Brisudová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážená pani ministerka, vážený pán predsedajúci, vážení páni, Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre verejnú správu a regionálny rozvoj ma uznesením určil za spravodajkyňu k návrhu zákona. V súlade s § 73 ods. 1 zákona o rokovacom poriadku podávam v prvom čítaní spravodajskú informáciu o predmetnom návrhu zákona.
Návrh zákona spĺňa náležitosti podľa rokovacieho poriadku a legislatívnych pravidiel tvorby zákonov. Zo znenia uvedeného návrhu zákona je zrejmý účel navrhovanej úpravy.
Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z § 73 zákona o rokovacom poriadku, odporúčam, aby Národná rada po všeobecnej rozprave uzniesla sa na tom, že návrh zákona prerokuje v druhom čítaní.
V súlade s rozhodnutím predsedu Národnej rady navrhujem, aby návrh zákona prerokovali Ústavnoprávny výbor Národnej rady a Výbor Národnej rady pre verejnú správu a regionálny rozvoj. Za gestorský výbor navrhujem Výbor Národnej rady pre verejnú správu a regionálny rozvoj. Odporúčam, aby predmetný návrh zákona výbory prerokovali do 30 dní a v gestorskom výbore do 32 dní od prerokovania návrhu zákona v Národnej rade v prvom čítaní.
Pán predsedajúci, otvorte, prosím, všeobecnú rozpravu.
Skryt prepis

Vystúpenie

9.5.2023 o 9:11 hod.

Mgr.

Martina Brisudová

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Uvádzajúci uvádza bod 9:17

Natália Milanová
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážené dámy, vážení páni, vážený pán predsedajúci, dovoľte mi predložiť vládny návrh zákona, ktorý sa týka zmeny modelu financovania verejnoprávnej televízie a rozhlasu.
Všetci vieme, že financovanie verejnoprávneho média sa viac ako desaťročia neriešilo a od roku 2003 sa nemenila nominálna hodnota úhrad za služby verejnosti, v skratke povedané koncesionárske poplatky. To znamená, tak ako boli nastavené na úrovni 4,64 eura, tak vlastne ešte doteraz táto istá suma je tá, ktorú musíme platiť na fungovanie RTVS-ky v rámci koncesionárskych poplatkov. Dlhodobo vieme, že táto suma nebola ani primeraná a vôbec nestačila na to, aby verejnoprávne médium mohlo napĺňať svoje poslanie, svoju službu v plnom rozsahu, tak ako by malo, nehovoriac o tom, že za tie roky sa vybudoval veľmi veľký aj investičný dlh, ktorý, aj náš model síce mu uľahčí ako keby cestu, ale stále to ešte nie je to, čo by RTVS zaručilo priam ideálne podmienky na jej fungovanie.
Ten problém financovania mal niekoľko rozmerov a síce jeden sa týkal toho, že závislosť od výkonnej moci tu stúpala viac-menej z roka na rok, keďže každý riaditeľ bol odkázaný na to, aby si tú svoju časť príspevku išiel vydiskutovať či už cez ministerstvo kultúry, alebo cez ministerstvo financií a buď teda vôľa na dofinancovanie bola, alebo nebola. Za tie posledné roky sa navyše RTVS musela pasovať s tým, že jej vypadli príjmy z koncesionárskych poplatkov, keďže bola oslobodená istá skupina ľudí od jeho platenia a tak sa ako keby stále dostávala do väčšej a väčšej závislosti na rozhodnutiach od výkonnej moci, čo, samozrejme, potom má svoj dopad aj na fungovanie mediálnej slobody a jej zabezpečenie, ale taktiež aj na samotnú pluralitu médií a teda jej ohrozenie.
Zanedbávanie primeraného a od výkonu moci nezávislého financovania RTVS ohrozuje samotnú úroveň právneho štátu a toto riziko sa zvýšilo najmä po tom, čo úhrady za služby verejnosti boli v decembri, teda koncom minulého roka, zrušené. To znamená, že došlo k zmene zákona, kedy sa majú zrušiť koncesionárske poplatky, ale táto zmena negarantuje primerané financovanie verejnoprávneho média a nevylúčila ani zásahy politickej moci.
Návrh, ktorý predložila skupina poslancov za stranu SaS, nebol dostatočný. Ten systém toho financovania ostával stále viaczdrojový, a teda aj financovanie samotné bolo do veľkej miery nepredvídateľné a nesystémové. Navyše nespĺňa ani európske, ani medzinárodné štandardy kladené na požadované modely financovania RTVS.
Náš návrh zákona, ktorý sme predložili na vládu, a teda bol aj súčasťou riadneho, a to chcem zdôrazniť, že bol súčasťou riadneho legislatívneho procesu, sa snaží odstrániť nedostatky a zabezpečiť financovanie RTVS, teda verejnoprávneho média tak, aby bolo predvídateľné, systémové a aby čo do najväčšej miery sa eliminovali práve tie možné zásahy, potenciálne zásahy politickej moci. Náš návrh, ktorý bol predložený na vládu, počítal so stabilizovaním financovania automatickým modelom, to znamená, že každý rok by verejnoprávnemu médiu bolo prisúdených 0,17 % hrubého domáceho produktu, čo považujeme aj vlastne v diskusii so zástupcami RTVS, aj odborného sektora za takú, nechcem povedať, že najnižšie tolerovateľnú pre nás hranicu, ale bola by to čiastka, ktorá by dokázala naozaj verejnoprávnemu médiu zabezpečiť či už to reálne každodenné fungovanie a jeho nezávislosť, ale aj myslela by do budúcnosti na investičné zámery, ktoré neboli možné realizovať.
Návrh, ktorý predkladám teraz do parlamentu, pracuje s čiastkou 0,15 % HDP, čo je takpovediac čiastka, s ktorou RTVS ešte dokáže mať nos nad hladinou, ale možno aj tá moja prosba smerujúca k tomuto plénu je, aby, keďže verím tomu, že zákon prejde týmto prvým čítaním, bola snaha navýšiť percento HDP na 0,17. Tým, že tento príspevok bude poskytnutý automaticky, a to už som povedala, eliminujeme zásahy politickej moci.
A ďalšia vec, ktorá bola pre nás prioritou pri tvorbe tohto zákona, aby sme ešte viac posilnili nezávislosť RTVS a tou záležitosťou bolo, aby čo do najväčšej... čo do najmenšej miery mohli zasahovať do fungovania štátne orgány.
Jednou z vecí, o ktorej sme viedli ďalekosiahle diskusie, bolo, či má spadať RTVS pod vládny audit, alebo teda či by mohla ísť v osobitnom režime, tak ako dnes ide NKÚ a informačná služba. V návrhu, ktorý predkladáme teraz, ide RTVS-ka v systéme kontrolovanom vládnym auditom. Tu moja prosba smeruje k tomu, aby sme vedeli udržať RTVS-ku v osobitnom režime, pretože každá takáto kontrola, každý takýto ako keby krok navyše smerujúci od nejakého štátneho orgánu môže byť zásahom do jeho nezávislosti.
Ďalšou našou snahou bolo, aby tento transfer nemusel ísť cez viacero štátnych organizácií, a preto by sme boli veľmi radi, keby táto čiastka išla čisto cez ministerstvo financií. To znamená, doteraz vždy, keďže sme boli akoby gestorom RTVS, ako ministerstvo kultúry by sme boli radi, keby ministerstvo kultúry už nefigurovalo počas tohto transferu zo štátneho rozpočtu do RTVS, ale aby priamo táto suma bola poskytnutá z ministerstva financií do RTVS.
Myslím, že všetci si uvedomujeme, že poslanie verejnoprávnych médií v dnešnej dobe pretlaku informačného a hlavne dezinformačného je veľmi dôležité a všetkým by nám malo záležať na tom, aby malo verejnoprávne médium neotrasiteľnú pozíciu a aby si dokázalo plniť svoje poslanie čo do najväčšej miery nezávislo, objektívne. A jednou z vecí, aby sme toto dokázali zabezpečiť, je, jeho financovanie musí byť stabilné a predvídateľné.
Takže toľko z mojej strany, na úvod ďakujem veľmi pekne.
Skryt prepis

Uvádzajúci uvádza bod

9.5.2023 o 9:17 hod.

Mgr.

Natália Milanová

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

9:26

Michal Luciak
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážená pani ministerka, pán predsedajúci, kolegyne, kolegovia, dovoľte, aby som podľa § 73 ods. 1 rokovacieho poriadku vystúpil v prvom čítaní ako spravodajca určený výborom pre kultúru a médiá k uvedenému návrhu zákona.
Predkladám informáciu k predloženému návrhu zákona, ktorý spĺňa náležitosti podľa rokovacieho poriadku a legislatívnych pravidiel tvorby zákonov. Súčasťou predloženého návrhu je aj stanovisko Ministerstva financií Slovenskej republiky. Zo znenia uvedeného návrhu zákona je zrejmý účel navrhovanej úpravy.
Vychádzajúc z oprávnení, ktoré pre mňa ako spravodajcu vyplývajú z § 73 zákona o rokovacom poriadku, odporúčam, aby sa Národná rada po všeobecnej rozprave uzniesla na tom, že návrh zákona prerokuje v druhom čítaní.
V súlade s rozhodnutím predsedu Národnej rady navrhujem, aby návrh zákona prerokovali ústavnoprávny výbor, výbor pre financie a rozpočet a výbor pre kultúru a médiá. Za gestorský výbor navrhujem Výbor Národnej rady Slovenskej republiky pre kultúru a médiá. Odporúčam, aby výbory predmetný návrh zákona prerokovali do 30, gestorský výbor do 32 dní od prerokovania návrhu zákona v Národnej rade Slovenskej republiky v prvom čítaní.
Vážený pán predsedajúci, ďakujem veľmi pekne, skončil som, prosím, otvorte rozpravu. Ďakujem.
Skryt prepis

9.5.2023 o 9:26 hod.

Mgr.

Michal Luciak

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video