3. schôdza

24.3.2020 - 25.3.2020
 
 
Loading the player...

Prosím povoľte Vášmu prehliadaču prehrávať videá vo formáte flash:
Google Chrome | Mozilla Firefox | Internet Explorer | Edge

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 17:05 hod.

RNDr. Ing.

Marián Viskupič

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video
 
 
 

Vystúpenia

Zobraziť vystúpenia predsedajúceho
 
 

Vystúpenie s faktickou poznámkou 16:38

Štefan Kuffa
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
156.

Ďakujem. Kolegyne, kolegovia, viete, k tej dĺžke ako tej rozpravy, hovoríte to, pripomínate druhýkrát. U nás je stále parlamentný systém, ten funguje a ten rešpektujem aj ja. Pred chvíľou tiež ste mi nedovolili vystúpiť v rámci rozpravy. Ja len, špicľovský zákon sme odsúhlasili, ale náhubkový zákon tuná, ktorí, ktorí ste sa tuná predviedli, keď to chcete ako počuť. Prepáčte mi to, že to tak hovorím. A rešpektujem predovšetkým rozhodnutie poslaneckého grémia a to, čo sa tou faktickou poznámkou prijalo. To bola druhá schôdza. Potom sa otvorila tretia schôdza a poslanecké grémium sa rozhodlo inak, rozhodlo sa tak, že tá rozprava bude bežať. Ja to rešpektujem. Inak sme mohli byť dávno doma. Keď ste si toto nevšimli, tak to tak pripomínam.
K pánu Pročkovi asi len toľko, že videl som jeho grimasy strúhať cez internet a podobné tieto šaškoviny, ale zatiaľ nemal tuná priestor, možno ani odvahu, aby tuná sa postavil k tomu rečníckemu pultu.
Nech sa páči, príďte, pán Pročko, môžte vystúpiť. Ten rečnícky pult je aj pre vás. Toto je aréna, budeme my na vás reagovať, uvidíme, ako budete vystupovať.
To, že som stál bokom k mikrofónom, sa ospravedlňujem, ale viac som sa otáčal na pána ministra, jemu som otáčal tieto veci. Je dosť možné, že nebolo to dobre počuť. Nechcel som sa dotýkať tých mikrofónov. Všímam si aj počas dnešného dňa, že veľakrát je to tak, že tú rúšku nemáme tak, ako by sme ju mali mať na tých ústach a vydychujeme a takisto dýchame aj nosom. Treba mať zakrytý aj ten nos. Pani ministerka, jej to tá maska padla dole.
A tá výzva smerovala k všetkým občanom Slovenskej republiky, aby využívali predovšetkým malé prevádzky na nákupy a nie veľké hypermarkety.

Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

25.3.2020 o 16:38 hod.

PhDr.

Štefan Kuffa

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s procedurálnym návrhom 16:41

Peter Pčolinský
Skontrolovaný text
Ďakujem pekne. Pán predsedajúci, prosím vás, aby ste, aby ste oboznámili ešte raz poslancov Národnej rady, že faktickou poznámkou sa reaguje len na predrečníka vystupujúceho v rozprave. Ak chcú povedať niečo iné, úplne mimo, nech si zoberú telefón, natočia si videjko na Facebook, ale nech nezdržiavajú rokovanie úplnými nezmyslami. Ďakujem. (Potlesk.)
Skryt prepis

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 16:41 hod.

Mgr.

Peter Pčolinský

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 16:41

Ján Richter
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
160.

Ďakujem pekne za slovo, pán podpredseda Národnej rady. Vážené panie poslankyne, páni poslanci, vážený pán minister, pani spravodajkyňa. Tiež som v takej dosť zvláštnej situácii, že po ôsmich rokoch tu vystupujem nie z pozície ministra, ale z pozície poslanca, ale som rád, že vystupujem a budem veľmi pozitívny.
Zároveň vám chcem, pán minister, povedať, že nielen Richter, ale celý poslanecký klub strany SMER – sociálna demokracia je pripravený podporiť tento návrh. No ale treba hádam aj povedať, že z hľadiska budúcnosti nebude to vždy tak, že si tu budeme navzájom vyznávať lásku, ale budeme mať asi aj riadne hodnotové spory, o čom vlastne predmet snemovne aj je.
Vnímam ten zákon, že máme záujem ako rámec prijať komplex vecí, ktoré sa netýka len sociálneho poistenia, ale aj Zákonníka práce a zákona o službách zamestnanosti č. 5. To znamená, najdôležitejšia pracovno-právna legislatíva, ktorá sa týka zamestnancov a zamestnávateľov, preto je veľmi dôležité, a ja vás chcem upozorniť alebo požiadať, aj napriek tomu, že sme v zložitej situácii, aj napriek tomu, že vy de facto ste minister, de iure ešte nie, pretože treba počkať na programové vyhlásenie vlády, začnite komunikovať aj so sociálnymi partnermi. Je to dôležité. Je to dôležité preto, že tie opatrenia sa týkajú oboch strán. Jak zamestnávateľov, tak zamestnancov. A ten základný dialóg, komunikácia s nimi od začiatku je veľmi, veľmi nevyhnutná. Zákon vnímam ako rámec. To znamená, nedávame úplne definitívne odpovede, možno aj konkrétne dopady, ale vytvárame predpolie legislatívne pre to, aby sme konkrétne návrhy vedeli prijímať, aby ste ich vedeli predkladať, dajme tomu, cez vládu.
Priznám sa, že za tých osem rokov som sa nestretol s takouto situáciou, ale je tu mimoriadna situácia, iná a jednoducho ja ju v túto chvíľu rešpektujem. Absolútne chcem podporiť OČR-ku a nemocenskú, pretože isté veci z toho sme už zaviedli my, to znamená, bývalá vláda, ale možno sme boli niekde na hrane zákona a týmto tomu dávame legislatívny čistý rámec a môžu sa tie veci jednoducho, jednoducho realizovať.
No viaceré opatrenia, ktoré ste aj v svojom úvodnom slove pomenoval, to ste naznačil, však podliehajú veľmi vážnym diskusiám s Európskou komisiou. Samozrejme týka sa to v prvom rade eurofondov, pretože nejaká realokácia v rámci Európskeho sociálneho fondu veľká ani nemôže byť, pretože ten operák, ktorý sa týka, týka tejto oblasti, je relatívne najlepšie čerpaný skoro zo všetkých. To znamená, bude potrebná, robiť, realokácia medzifondová, a to sa bez komisií nedá. Ale ja si každopádne myslím, že ten priestor tam je, minimálne pre tie prvé dve osi, a to je zamestnanosť a sociálne veci, ktorých sa vlastne táto problematika týka.
Dávam do pozornosti ešte jednu vec, a to je štátna pomoc. Tá je tiež definovaná a limitovaná. Poznáme de minimisku, ktorá je aj výškou, aj časom obmedzená, to znamená, že aj tu je potrebné hľadať nejaké výnimky. Alebo jednoducho tie príliš zošnorované podmienky, ktoré komisia uplatňuje, povoliť, aby v tomto období tu bol rámec na to, aby sa tieto veci dali prijímať. Do istej miery neriešime celkom otázku finančných dopadov, ani sa tomu nechcem venovať, ale prvé konštatovanie sa dá povedať. Dopady, ktoré tieto opatrenia budú mať, možno ani nepôjdu tak na štátny rozpočet ako na rozpočet Sociálnej poisťovne. Sociálnu poisťovňu vnímam ako verejnoprávnu inštitúciu, kde sa skladajú a napĺňajú príjem zamestnávatelia aj zamestnanci. Preto, a možno to je moja, nejaké upozornenie alebo požiadavka, aby pri tejto príležitosti, keď ideme podporiť tento návrh, sme pamätali aj na druhú stranu. Ak ideme podporiť zamestnávateľov aj ekonomicky, my nesmieme zabúdať, naopak, my musíme garantovať zamestnancom ich práva a istoty, ktoré vyplývajú zo Zákonníka práce a z ďalších pracovno-právnych predpisov. Budem konkrétny v čom. Budeme riešiť aj otázky, ktoré sa týkajú podpory udržania pracovného miesta. Absolútne tomu rozumiem, v plnej miere podporujem, ale nemalo by sa zabudnúť na jednu vec, ak pomôžeme zamestnávateľovi na mesiac, na dva, na tri, na štyri, skončí obdobie tej pomoci, nesmie sa stať, že pán zamestnávateľ odsekne hlavu a prepustí toho, toho zamestnanca. Tam musí byť vytvorený mechanizmus, kontrola, aby k tomuto nedochádzalo, lebo to by bolo vychytranie a nie reálna, reálna pomoc a istá motivácia toho zamestnávateľa. A každopádne by ten dopad bol možno na tých, ktorí by boli najviac postihnutí, a to sú zamestnanci. A opakujem, ja ich vnímam v tomto prípade ako rovnocenných partnerov, tu je zamestnávateľ a tu je, tu je zamestnanec. Preto ešte raz odporúčanie smerom k tomu sociálnemu dialógu.
A možno ešte jednej otázky sa chcem trošku dotknúť. My sme riešili v závere roka opatrenia, ktoré sa týkajú § 50k. To sú otázky, ktoré, a možnosti, ktoré dávajú aktívne opatrenia trhu práce na podporu zamestnávateľov pri udržaní pracovného miesta. Zvýšili sme z 50 % na 60 %, rozsah z 30 dní na 120 dní, čo si myslím, že je veľmi, veľmi dôležité a do istej miery aj dosť veľkorysé. Napriek tomu sú tu stále veľmi veľké ohlasy a dovolávania sa toho nemeckého modelu kurzarbeit.
C
hcem upozorniť na jednú vec. Zásadný rozdiel medzi kurzarbeitom a našimi aktívnymi opatreniami trhu práce je ten, že my podporujeme zamestnávateľa, aby udržal to pracovné miesto, ale v Nemecku sa podporuje zamestnanec. Ako stratu mu vykrýva tento fond za to, že nepracuje na plný úväzok alebo že, ja neviem, 60 % mu platí zamestnávateľ a zvyšok, zvyšok tento fond. A ten fond v tom Nemecku tvoria takisto ako my v Sociálnej poisťovni aj zamestnávatelia, aj zamestnanci. Totálny rozdiel. To znamená to, to, by som povedal, volanie po tomto je u nás nepredstaviteľné. To by chcelo zásadnú zmenu pri tvorbe alebo vytvorenia nového fondu alebo páni zamestnávatelia novej dávky, ktorá by napĺňala tento fond, z ktorého by sa mohol riešiť akýsi odraz toho kurzarbeitu. Možno toľko.
Úplne na záver chcem povedať jednu vec ešte. Pán minister, sociálna demokracia je pripravená minimálne komunikovať vždy, keď budete predkladať prosociálne opatrenia. Sme na to pripravení, pretože máme záujem v tom ďalšom období robiť veľmi prísnu, tvrdú, samostatnú opozičnú ľavicovú politiku.
Ďakujem. (Potlesk.)

Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

25.3.2020 o 16:41 hod.

JUDr.

Ján Richter

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 16:49

Ladislav Kamenický
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne. Takisto beriem to ako prvý balík nejakých opatrení, čiže za mňa určite podpora. Tými detailami sa bude skôr zaoberať pán minister Richter. Chcem mu poďakovať. Myslím, že povedal to, čo je dôležité.
Viete, menila sa vláda a ja, ja, ja vidím veľké nebezpečenstvo hlavne v tom, že ten balík musí byť prerozdelený nielen zamestnávateľom, ale aj hlavne zamestnancom. Treba myslieť na bežných ľudí. Berte, že to sú skutočne situácie, keď obaja živitelia rodiny prídu o príjem, čiže tu sa budú musieť robiť úplne neštandardné opatrenia na to, aby reálne ľudia sa nedostali do existenčných problémov. Čiže na toto, chcem požiadať novú vládu, aby nezabúdala. A toto treba skutočne tak urobiť, aby nebolo len o tom, že vykompenzujeme zamestnávateľov, ale aby zabezpečili aj to, že udržia pracovné miesta, že zostanú stále tí ľudia v práci a že nezoberú len rôzne podpory a potom to ukončia. Toto je myslím, že veľmi dôležité. A takisto ten sociálny dialóg. My sme vždy komunikovali s odborármi, komunikovali sme so zamestnávateľmi a myslím si, že odborári do tohto majú tiež veľa čo povedať.
Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

25.3.2020 o 16:49 hod.

Ing.

Ladislav Kamenický

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s faktickou poznámkou 16:50

Igor Kašper
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Ďakujem pekne za slovo. Ja len chcem reagovať teda na pána kolegu Richtera. Možno si nevšimol, on apeloval na pána ministra, aby zamestnávateľ, ktorý dostane tento príspevok, aby samozrejme ten príspevok nebol zbytočný, aby to miesto udržal. A ja si dovolím len citovať teda tú vetu, o ktorej sa tu píše. "Príspevok bude nárokovateľný pre každého zamestnávateľa, ktorý splní podmienky. Základná podmienka je udržanie pracovného miesta aj po skončení čerpania príspevku." Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie s faktickou poznámkou

25.3.2020 o 16:50 hod.

Ing.

Igor Kašper

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie v rozprave 16:50

Milan Krajniak
Skontrolovaný text
Zobrazit prepis
Vážený pán podpredseda, vážené panie poslankyne, páni poslanci, ďakujem za ústretové stanoviská. Pokúsim sa zareagovať teraz na tie podnety, ktoré v rozprave boli, veľmi krátko.
Pán Kuffa, elektronická forma. No robíme to a dokonca je to pokyn Sociálnej poisťovne alebo teda preferencia Sociálnej poisťovne aj preto, že tých žiadostí je toľko a nechceme tlačiť tých ľudí do toho, aby boli vo fyzickom kontakte. Čiže musíme to nejakým spôsobom urobiť, aby bol aj ten elektronický kontakt možný. Sociálna poisťovňa podľa informácií pána riaditeľa Vážneho a rovnako národné úrady práce sú na hranici toho, aby zvládali tento nápor aj kvôli tomu, že aj tam sú predsa zamestnankyne, najmä, ktoré majú školopovinné deti, ktoré sú dnes doma. Takže robíme všetko pre to, aby sme jednak zo zdravotného hľadiska minimalizovali nejaké riziko, ale aby sme čo najviac zjednodušili ten proces.
Pán poslanec Mazurek, Kotleba, Kočiš, spomínali ste ten, ja to mám poznačené ako elektrotovar. To sa mi zdá byť dobrá pripomienka. A chcem vám len povedať, že na každom ústrednom krízovom štábe veľmi podrobne analyzujeme tú situáciu. A to je tá otázka, že malé predajne, veľké predajne a prečo a ktoré sú rizikovejšie a tak ďalej. Priebežne to analyzujeme, len chcem upozorniť, že ono to celkom neplatí, že malá predajňa je bezpečnejšia. Ono to závisí od toho, aké metre štvorcové alebo, teraz by som povedal, metre kubické má ten priestor a aký počet ľudí tam je a napríklad, či je ten priestor vetraný alebo nevetraný. Zvažujeme všetko toto a bude sa to riešiť, len teraz vám neviem z fleku povedať takú nejakú odpoveď. Uvedomujeme si, že je to nefér voči tým malým, ktorí sú najmä, najmä domáci a budeme sa snažiť robiť všetko pre to, aby sme im pomohli a aby sme neumožnili prehnanú vianočnú tržbu tým, ktorí zostali otvorení.
DSS-ky, VÚC, pán poslanec Kočiš. Nebudú krátené tie príspevky. Uvedomujeme si to, samozrejme, že, že keď raz, príklad poviem, bude denný stacionár, ako príklad to hovorím, a my vlastne povieme tým ľuďom, že radšej buďte doma, aby nevznikalo riziko nákazy, no tak samozrejme, že ten stacionár nemôže byť obvinený z toho, že porušil povinnosti z toho, že tam nemá dostatok klientov a tak. Uvedomujeme si to. Do budúcnosti chcem každému pánovi poslancovi alebo pani poslankyni povedať, že touto problematikou presne, ktorú ste otvorili, sa zaoberá na ministerstve pani štátna tajomníčka Gaborčáková a bude mať pokyn ktorémukoľvek z vás zodpovedať otázky, prevziať podnety. Už má teda a je teraz momentálne tu v parlamente a pripravuje, akurát včera a dnes pripravujeme také metodické usmernenie alebo pokyn, informácie, nech to nazveme akokoľvek, pre zariadenia sociálnych služieb, aby mali informácie, že teda čo sa už udialo, čo sa ide diať, na čo majú nárok, čoho sa nemusia báť, akým spôsobom chceme postupovať.
Spomínali ste to viackrát, tak ja to len zopakujem, aby to bolo úplne jasné, 4,3 miliardy. Ešte raz to zopakujem, aby nedošlo k omylu. To nie je tak, že vláda rozhodla, že dá na tieto opatrenia 4,3 miliardy. Vláda len konštatuje, a ja teda konštatujem, že sú 4,3 mld. eur z eurofondov, ktoré sú z tohto rozpočtového obdobia ešte, neminuté, tak to poviem, nepodpísané. My sme zastavili teraz akékoľvek čerpanie a robíme veľmi rýchlu analýzu, že aby sme pokiaľ možno, aj za súhlasu Európskej komisie, lebo to naozaj nejde bez súhlasu, presmerovali čo najviac na riešenie tejto krízy. To je ten horný limit. Nie celé 4,3 miliardy, budú na to použité, lebo poviem teraz príklad. Máme rekonštruovaný teraz z eurofondov detský domov. Strecha je napoly urobená. Tak čo, zastavíme to? No tak to už by bola hlúposť. Čiže budú tam aj takéto veci, ktoré sa teda po tej krátkej analýze pustia. Ale tie 4,3 mld. eur je ten rámec, v ktorom sa pohybujeme, načo pravdepodobne podľa všetkých informácii, budeme môcť siahnuť, keď budeme chcieť riešiť tieto sociálno- ekonomické dopady.
Pán poslanec Šimko, aj my by sme radi siahli na tých 500 mil. eur, ktoré odišli za stíhačky, len podľa mojich informácii odišli začiatkom marca, čo sa týka tohto roku. Takže áno, áno, pomohlo by to veľmi teraz, veľmi by to pomohlo.
Pán poslanec Richter, komunikácia so sociálnymi partnermi, pán poslanec Kamenický to isto. Môžete si byť istí, že je to naša priorita, akurát vzhľadom na to, že sme vedeli, že včera a dnes zasadá parlament a chceli sme schváliť presne aspoň tento rámec, aby sme už mohli pripravovať tie konkrétne opatrenia a vyčísľovať ich, tak sme sa prioritne venovali tomuto. Aby sme jednoducho ten rámec mali urobený a mohli už pristúpiť k tej prvej sociálnej pomoci konkrétnej pre ľudí, ktorí tu sú.
Niektorý z pánov poslancov, nepamätám si, ktorý to bol, niečo povedal, že aby sme, že ak aby sme akože nerozhádzali tie peniaze na nejaké ľúbivé sociálne opatrenia. A to nie je žiadne ľúbivé sociálne opatrenie, keď človeka, ktorého sme poslali ako štát rozhodnutím ústredného krízového štábu domov, lebo je na karanténnej nemocenskej, ako to pracovne voláme, alebo na karanténnej OČR, to teda nie je žiadne rozhadzovanie peňazí. Veď on nedostane celú čistú mzdu. On dostáva iba náhradu, vo výške 55 percent hrubej mzdy. To si myslím, že, že nie je teda žiadne rozhadzovanie peňazí, to je proste naša psia povinnosť, to musíme urobiť. Aspoň toto. Ale to nie je niečo, čím si ľudí získame, to je niečo, čím ľuďom garantujeme, že aj v tejto ťažkej dobe budú mať stabilný prísun, takpovediac keš na zabezpečenie potravín, drogérie, liekov a ďalších nevyhnutných vecí, ktoré sú.
Š
tátna pomoc, pán poslanec Richter. Veľmi dobre si to uvedomujeme. Sú dve možnosti, ako to môžeme vyriešiť. To, čo ste spomenuli, ten de minimis, 200-tisíc eur a tak ďalej. Buď to urobíme tak, že dostaneme súhlas, zjednodušene, Bruselu, aby sme mohli tieto doterajšie limity obísť v tejto krízovej situácii. Teda obísť? Dostaneme povolenie na výnimku. Skôr považujem za pravdepodobnejšie, ale je to ešte v rokovaní, že jednoducho tú pomoc pre veľké podniky nad 250 zamestnancov bude v inej schéme riešiť ministerstvo hospodárstva. To sa mi zdá byť zatiaľ pravdepodobnejšie. Ale rokujeme o všetkých možnostiach.
A niektorí kolegovia tu hovorili, že aby sme prehnane nepomáhali podnikom alebo teda zamestnávateľom, že treba myslieť na ľudí. No my myslíme na tých ľudí, pretože tá pomoc, ktorá je viazaná na udržanie pracovného miesta, nielenže rieši situáciu po kríze, ale rieši aj situáciu teraz, pretože ten príjem takéhoto zamestnanca bude vyšší, ako keby išiel na karanténnu nemocenskú alebo ako keby bol na karanténnej OČR-ke. Takže takto to nastavujeme, aby toto bolo výhodnejšie aj pre zamestnávateľa, ale aj pre zamestnanca.
Sociálna poisťovňa. Práve preto to riešime takýmto spôsobom, pán poslanec Richter, že my nechceme nechať spadnúť ľudí priamo do Sociálnej poisťovne. My radšej dáme tomu zamestnávateľovi príspevok, aby potom z toho príspevku sa uhradili aj odvody do Sociálnej poisťovne. Je jasné že Sociálna poisťovňa bude mať oveľa vyššie výdavky teraz, ale aby sme ju nenechali vyschnúť, aby sme mali zabezpečený pravidelný prísun odvodov a ďalších záležitostí, aby aby sme to vedeli jednoducho garantovať dlhšiu dobu bez toho, aby tam štátny rozpočet priamo musel nalievať peniaze.
Posledná vec, čo tu nebolo, nebolo tu spomenuté, ale, ale chcel by som tu len povedať, aby to teda bolo jasné, čo sa týka dôchodcov. Tak to je kategória ľudí, ktorá žiadnym spôsobom nie je ukrátená, alebo nechystá sa žiadne krátenie akýchkoľvek nárokov. Tam garantujeme sto percent toho, čo, s čím dôchodcovia a seniori počítajú. A stále opakujem, aj dnes som to povedal na tlačovke, na ktorej som bol s pánom premiérom, že Sociálna poisťovňa a zdroje štátu sú momentálne také, že sú schopné vyplatiť aj ten toľko spomínaný kontroverzný trinásty dôchodok. To, čo musím ale férovo povedať, je, že to je v súčasnom stave. To vieme urobiť. Ale ak tento krízový stav bude trvať pol roka, ja neviem vám povedať, čo bude o pol roka, či sa nám podarí nájsť dostatok zdrojov na prekrytie tých dopadov krízy. Ale za súčasného stavu je to tak, že, že to vieme garantovať. Čo bude o tri mesiace, to ja garantovať neviem. Ďakujem pekne, ďakujem vám za ústretovú diskusiu a chcem vás poprosiť o podporu tohto návrhu zákona. (Potlesk.)
Skryt prepis

Vystúpenie v rozprave

25.3.2020 o 16:50 hod.

Bc.

Milan Krajniak

 
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s procedurálnym návrhom 17:05

Marián Viskupič
Skontrolovaný text
Ďakujem za slovo. Chcem informovať a poprosiť členov výboru pre financie a rozpočet, že sa stretneme v miestnosti č. 31 17.10. Ďakujem pekne.
Skryt prepis

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 17:05 hod.

RNDr. Ing.

Marián Viskupič

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s procedurálnym návrhom 17:05

Jana Žitňanská
Skontrolovaný text
Ďakujem veľmi pekne, pán predsedajúci, a poprosím všetkých členov a členky výboru pre sociálne veci, aby prišli do rokovacej miestnosti asi o 15 minút. Ďakujem.
Skryt prepis

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 17:05 hod.

Mgr.

Jana Žitňanská

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s procedurálnym návrhom 17:05

Milan Vetrák
Skontrolovaný text
Ďakujem za slovo. Prosím členky a členov ústavnoprávneho výboru, aby teraz, ihneď po prerušení schôdze prišli do miestnosti č. 150 na 1. poschodí do miestnosti ústavnoprávneho výboru na rokovanie.
Skryt prepis

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 17:05 hod.

JUDr. PhD.

Milan Vetrák

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video

Vystúpenie s procedurálnym návrhom 17:05

Peter Kremský
Skontrolovaný text
Ďakujem. Chcel by som požiadať členov a členku výboru pre hospodárske záležitosti, aby sme sa stretli v miestnosti č. 32 o 17.30. Ďakujem. (Ruch v sále.)

(Prestávka.)

(Krátke prerušenie prestávky.)

Skryt prepis

Vystúpenie s procedurálnym návrhom

25.3.2020 o 17:05 hod.

Mgr.

Peter Kremský

Videokanál poslanca
Zobraziť prepis Poslať e-mailom Stiahnut video